Fler zoner till Sundsvall

Moderator: Zonemakers

Tiny
Posts: 36
Joined: 04 Oct 2011 15:51
Country: Sweden

Re: Fler zoner till Sundsvall

Post by Tiny »

Obygd... kanske. Men så länge det finns stigar som den här:
IMAG1512 - Kopia.jpg
IMAG1512 - Kopia.jpg (211.43 KiB) Viewed 1596 times
Och man tar sig till ställen som det här:
IMAG1511 - Kopia.jpg
IMAG1511 - Kopia.jpg (219.65 KiB) Viewed 1596 times
Så tar jag gärna det som ett alternativ till asfalt och betong :)

Maj-förslagen ska sparas, ska bara träna ihop lite kondis tills dess :)
User avatar
Sir_Loan
Posts: 33
Joined: 12 Jun 2012 11:15
Country: Sweden

Re: Fler zoner till Sundsvall

Post by Sir_Loan »

Bra förslag ovan

Jag är själv ny spelare av turf och älskar det redan. Men jag tycker att det är lite glest mellan zonerna söder om stan, där det finns också finns en hel del fina platser att besöka. Därför har jag lagt mina 3 i appen tillåtna zonförlag denna månad runt Kvissleby.

En utanför ICA med föreslaget namn Spotstore för att få till en lätt tagen zon som det kan bli lite strid om.

En ute vid Juiskärscaffe med föreslaget namn Junedoks som är en fin plats där man kan få lite fika.

Och till sist en uppe på Essviksvallen som är lite mera off ligger högt men som samtidigt har en riktigt fin utsikt över Ljungans utlopp.

Det jag funderar över är väll hur jag får reda på om mina zonförslag blir godkända eller inte, samt vad ni andra tycker om mina förslag?
If I ever see a jogger smiling, I will consider leaving the bike at home.
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Fler zoner till Sundsvall

Post by Dacop »

Sir_Loan wrote:Bra förslag ovan

Jag är själv ny spelare av turf och älskar det redan. Men jag tycker att det är lite glest mellan zonerna söder om stan, där det finns också finns en hel del fina platser att besöka. Därför har jag lagt mina 3 i appen tillåtna zonförlag denna månad runt Kvissleby.

En utanför ICA med föreslaget namn Spotstore för att få till en lätt tagen zon som det kan bli lite strid om.

En ute vid Juiskärscaffe med föreslaget namn Junedoks som är en fin plats där man kan få lite fika.

Och till sist en uppe på Essviksvallen som är lite mera off ligger högt men som samtidigt har en riktigt fin utsikt över Ljungans utlopp.

Det jag funderar över är väll hur jag får reda på om mina zonförslag blir godkända eller inte, samt vad ni andra tycker om mina förslag?
Om du får dina förslag införda så får du dels ett mail och ett meddelande i appen, blir det nekat hör du inget om det, men mest troligt är att ditt förslag ligger kvar för att eventuellt dyka upp senare.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
Post Reply

Return to “Västernorrland”