Har Zdravo "tur" så kanske det dyker upp en zon där under aprilHej, skulle vi kunna få en vattenzon här? Helst tills nästan månad då lokale öviksturfaren Zdravo lovat ta den under aprils runda. Detta skulle vi gärna vilja se

Moderator: Zonemakers
Har Zdravo "tur" så kanske det dyker upp en zon där under aprilHej, skulle vi kunna få en vattenzon här? Helst tills nästan månad då lokale öviksturfaren Zdravo lovat ta den under aprils runda. Detta skulle vi gärna vilja se
Jättebra!Eftersom att jag inte känner till riktlinjerna för er zonläggare hoppas jag att jag inte har lyckats med att göra någon dundertabbe. Men jag kan ju inte garantera det. Finns det någon plats där man kan läsa de riktlinjer som zonläggarna har att förhålla sig till när de lägger zoner, så man slipper lägga onödiga förslag i appen?
Förslag till vattenzon i Härnösand: https://www.google.se/maps/@62.610549,1 ... a=!3m1!1e3Vattenzon till Härnösand, Kramfors och Övik? De lär säkert komma på det inom snar framtid att de saknar
Glöm inte bort den som ligger i vattnetVi fick just 2 nya zoner i närheten av dyket. Jag tackar genom att buga och bocka.
Nu gäller det bar att hinna ut och ta dem också. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES]
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Tar den när jag är där för att bada...
Glöm inte bort den som ligger i vattnet
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest