Zonförslag Västernorrland

Moderator: Zonemakers

User avatar
Sir_Loan
Posts: 33
Joined: 12 Jun 2012 11:15
Country: Sweden

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by Sir_Loan »

Dacop wrote:Har du några bra förslag på förtätningar så är det jättevälkommet. :)
De nya zonerna var bra så jag tackar för dem. Jag kommer att felanmäla en av dem, då den har hamnat lite konstigt.

Jag var ut en runda för att testa dem och passade på att ta lite foton med mig som kan passa som förtätningsförslag.
Jag slänger ut dem och hoppas på att några av dem faller er zonläggare på läppen.
Bilder motiveringar och karta hittar ni på denna länk:
https://mapsengine.google.com/map/edit? ... l7a0_eBWBE

Själv blir jag borta i ca 3 veckor framöver, men ser framemot att få se om något passerade den kompetenta gallringen. ;)
If I ever see a jogger smiling, I will consider leaving the bike at home.
User avatar
DIProgan
Posts: 692
Joined: 21 Aug 2013 08:47
Country: Sweden
Contact:

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by DIProgan »

Running the third-party project https://turfbridge.com
CTID
Posts: 8
Joined: 04 Jan 2015 21:26
Country: Sweden

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by CTID »

Zon förslag Härnösand. Sjöbodarna vid sälsten. Nyligen upprustade gamla sjöbodar, handikappanpassad miljö, vacker utsikt. Lägger in förslag även via appen.

MVH
CTID
Rolleboll
Posts: 11
Joined: 09 Oct 2013 17:52
Country: Sweden

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by Rolleboll »

Här kommer ett jättebra zonförslag i Örnsköldsvik! Sommaren är på väg och väldigt många fina båtar kommer kunna skådas från denna självklara zon :)
Attachments
Lungvikspiren2.jpg
Lungvikspiren2.jpg (348.01 KiB) Viewed 5593 times
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by Dacop »

Taget!

Lugnvikspiren tillagd.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
Rolleboll
Posts: 11
Joined: 09 Oct 2013 17:52
Country: Sweden

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by Rolleboll »

Här kommer förslag till Arnäsvall området

Image
MasterOfTurf
Zonemaker
Posts: 243
Joined: 26 Nov 2012 22:51
Country: Sweden

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by MasterOfTurf »

Två zoner i Arnäs blev det i alla fall ;)
CTID
Posts: 8
Joined: 04 Jan 2015 21:26
Country: Sweden

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by CTID »

Trevligt med en ny zon I Härnösand " stallarna ". Men Stallarna ( badplats ) ligger vid brunnesjön ca 15 km väster om Härnösand. Antingen har zonen / förslaget hamnat vid fel sjö, eller så bör zon namnet ändras eftersom det är lite missvisande för en härnösandsbo;-)
User avatar
DIProgan
Posts: 692
Joined: 21 Aug 2013 08:47
Country: Sweden
Contact:

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by DIProgan »

Jag undrar lite hur det kom sig att det här blev en zon? Långt ifrån någon större civilisation och knappast sevärt. Är det så enkelt som att namnet By lockade? För all del klagar inte en av de närmsta zonerna jag har, bara lite mindre än 2 mil bort. Planerar ta den någon gång i sommar.
Running the third-party project https://turfbridge.com
Rolleboll
Posts: 11
Joined: 09 Oct 2013 17:52
Country: Sweden

Re: Zonförslag Västernorrland

Post by Rolleboll »

Mycket trevligt med nya zoner i Övik. Men det vore så väldigt trevligt om ni kunde lägga zoner mellan stadsdelarna också.
Det blir tråkigt i längden att köra samma rutt varje gång. Just nu finns det ingen motivation att cykla från Gullänget till Själevad och sen via Övik centrum för att ta ett exempel.
Det är roligt att ta zoner, men är det 10 min cykeltid mellan är det inte så inspirerande
Post Reply

Return to “Västernorrland”