Förslag: en zon eller två vid Sala Silvergruva
Moderator: Zonemakers
Förslag: en zon eller två vid Sala Silvergruva
Bra för turfturism!
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
Re: Förslag: en zon eller två vid Sala Silvergruva
Mer turfturism!
Lade förslag på en zon vid Sala Silvergruva som kom ut idag. http://turfgame.com/map/SilverShaft
Zonen har en märklig form över drottning Christinas schakt. Den går att ta sittandes i bilen (vilket var lockande när jag tog den) men på den plats man måste stanna (södra vägen) står man olägligt och i vägen på dagtid när det är folk kring gruvan. Föreslår att zonen flyttas till grusplanen framför nedstigningshuset (det lilla direkt till höger. "ladan" är receptionen). Så ligger zonen vid Falu gruvan så varför inte samma placering i Sala?
Gruvzoner ligger av tradition mitt över ett hus först, sedan flyttas de 

Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Fixat, men är inte det en parkering? Det var så många år sen jag var där sist...
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
SilverShaft ligger just nu på en gårdsplan med fikabord bakom den kombinerade butiken och lilla museet, så det ser utmärkt ut tycker jag.StarDust wrote:Fixat, men är inte det en parkering? Det var så många år sen jag var där sist...
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
Ja, där körde man inte bil sist jag var där, typ ifjol eller nåt...
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Ser bra ut, det är möjligt att man kvällstid eller utanför säsong kan komma upp på planen med bil men det är vad jag vet inte tillåtet. Bättre än den förra placeringen!