Västmanland - Diskussionstråden

Moderator: Zonemakers

Jimo
Posts: 587
Joined: 19 May 2012 19:06
Country: Sweden
Location: Gurkstaden vid Mälaren

Re: Västmanland - Diskussionstråden

Post by Jimo »

Lite av grejen med Anundsheap var att tvingas upp på högen. Vad är det för ful svamp som zonmakaren skapat? Hen kan inte ha tänkt klart när hen kom på den röksvampen.
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Sv: Västmanland - Diskussionstråden

Post by Blabert »

Jimo wrote:Lite av grejen med Anundsheap var att tvingas upp på högen. Vad är det för ful svamp som zonmakaren skapat? Hen kan inte ha tänkt klart när hen kom på den röksvampen.
Goodwill gentemot Västerås kommuns fornminnesvaktare. Vill du få tillbaka orginalformen så får du traska i den kommunala byråkratin.. :-)

Skickat från min Z1 via Tapatalk
Image
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Västmanland - Diskussionstråden

Post by Velocipedryttaren »

Jimo wrote:Lite av grejen med Anundsheap var att tvingas upp på högen. Vad är det för ful svamp som zonmakaren skapat? Hen kan inte ha tänkt klart när hen kom på den röksvampen.
En riktigt turfare springer uppför trappan medans man tar zonen, slacker stannar nedaför ;)
mattiasp74
Posts: 29
Joined: 01 Jun 2014 10:43
Country: Sweden

Re: Västmanland - Diskussionstråden

Post by mattiasp74 »

Zonen i Sala nordöst om Sala torg(Driveienfish eller vad den heter, fattar inte bokstäverna där) kändes lite osäker när jag tog den igår, ligger mitt på en parkering. Flytta den närmare huset till höger där det går en cykelbana istället.

Sen bör nog Hawktrain antingen flyttas så att den hamnar över hela körbanan på bilvägen eller flyttas på annat sätt, för den verkar ge GPSen problem och jag kan inte ta den utan att springa upp i skogen, kanske andra har problem med också
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Västmanland - Diskussionstråden

Post by Velocipedryttaren »

mattiasp74 wrote: Sen bör nog Hawktrain antingen flyttas så att den hamnar över hela körbanan på bilvägen eller flyttas på annat sätt, för den verkar ge GPSen problem och jag kan inte ta den utan att springa upp i skogen, kanske andra har problem med också
Jag har bara tagit den en gång men hade inget problem att ta den på cykelbanan, men jag ser hellre att man får gå in i skogen än att den går att ta i bilen på vägen.
CanMan
Posts: 3
Joined: 02 Jun 2014 15:09
Country: Sweden

Re: Västmanland - Diskussionstråden

Post by CanMan »

Det är ju bara du Jimo som vill ha zonen i skogen...
- Det vore ju shysst om även Inlines åkare kunde ta den
/CanMan
Jimo wrote:Inga protester från andra turfare så flytta in zonen i skogen nu, Blabert! :-)
CanMan
Posts: 3
Joined: 02 Jun 2014 15:09
Country: Sweden

Re: Sv: Västmanland - Diskussionstråden

Post by CanMan »

Vad jag har hört så är det många som vill flytta tillbaka zonen så även inlines åkare
kan ta zonen.. kanske inte helt rätt att Jimo själv kan bestämma en flytt av SecretValley....
- Kan vi lägga tillbaka den???
Blabert wrote:
Jimo wrote:In med SecretValley i skogens hemliga dal :-)
Funderade på det, men får man inte hela spandexmaffian efter sig då?

Skickat från min Z1 via Tapatalk
User avatar
Westeras
Zonemaker
Posts: 372
Joined: 26 Jun 2011 09:36
Country: Sweden

Re: Västmanland - Diskussionstråden

Post by Westeras »

Man får vänja sig vid att zoner flyttas lite hur som helst utan en anmälan i issue ;)
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Västmanland - Diskussionstråden

Post by Blabert »

Zonförslaget och min första avsikt var att lägga den där den ligger nu och så får det bli. Man kan väldigt enkelt swisha förbi zonen och ta nästa om man inte vill se den hemliga dalen :-)

Skickat från min Z1 via Tapatalk
Image
Jimo
Posts: 587
Joined: 19 May 2012 19:06
Country: Sweden
Location: Gurkstaden vid Mälaren

Re: Västmanland - Diskussionstråden

Post by Jimo »

Det blir tråkigt om alla zoner kan tas med alla transportmedel. Om man åker inlines får man välja en passande runda eller helt enkelt åka förbi till nästa zon.
CanMan: Jag är inte zonläggare och kan inte bestämma någonting alls. Däremot kan jag lobba för min åsikt.
Westeras: Issue är felanmälning när zonen är "för svår" att ta. I det här fallet var den för lätt.
Post Reply

Return to “Västmanland”