Frågor och förslag

Moderator: Zonemakers

User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Frågor och förslag

Post by SunYour »

g-hk.jg wrote:Bra SunYour! Plocka bort alla kommentarer som motsäger din argumentation. :lol:
Vänligen håll dig då till ämnet, och gå gärna under ditt riktiga namn/alias i fortsättningen

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 4
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re:

Post by Velocipedryttaren »

SunYour wrote:
Velocipedryttaren wrote:En fundering om zon flytten av Billstabacken, den flyttades förra hösten/vintern från vägen för att det var så farligt att stanna på vägen tycket någon. Nu ligger den alltså igen på vägen, vad har gjort att det nu inte är farligt längre? Eller ska den bara flyttas lite varje höst? ;) Nä, det var inte jag som tyckte den var farlig, zonen var utmärkt från början och jag förstår inte varför man ska flytta zoner fungerande zoner.
Läste du min kommentar i felrapporteringstråden på issuewebben?
Om inte: zonen var lättare att ta med bil än med cykel/till fots.
Eller förmodligen, eftersom jag bara tagit till fots och cykel. Detta pga biltaket som skrämmer iväg gubben längre in i zonen... Men det var väl knappast nån nyhet, så varför ens kommentera?

Men för att svara på din fråga, så är det flera kockar inblandade i zonen. Alla zonmakare tycker inte likadant, därför kan zoner förändras med tiden pga olika värderingar.


Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 4
Jag tolkar ditt svar som att alla zoner ska flyttas några meter hit och dit lite då och då när någon zonmakare har för lite att göra. ;)
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Re:

Post by SunYour »

Velocipedryttaren wrote: Jag tolkar ditt svar som att alla zoner ska flyttas några meter hit och dit lite då och då när någon zonmakare har för lite att göra. ;)
Självklart är det så! Annars glömmer de kanske bort att de är zonläggare? ;-)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Post Reply

Return to “Västmanland”