FC på milestone

Ärenden som nu blivit införda i spelet

Moderators: TBIT, Stonecape

Post Reply
eccelstone
Posts: 26
Joined: 21 May 2011 18:24

FC på milestone

Post by eccelstone »

Vad händer jag har inte lyckats komma in på turf appen på tre dagar nu katastrof!!! Jag har startat om installerat om och det enda som händer är att jag får FC detta är förödande varför händer detta mig och min stackars motorola milestone 2.1 update 1. Har aldrig haft några bekymmer innan?
ImageImageImageImageImageImageStockholmImage
viqous
Posts: 10
Joined: 08 May 2011 21:48

Re: FC på milestone

Post by viqous »

Hade också lite bekymmer med min milestone, men det löste sig med en uppdatering. Har inte längre telefonen så vet ej hur det fungerar med senaste versionen.
eccelstone
Posts: 26
Joined: 21 May 2011 18:24

Re: FC på milestone

Post by eccelstone »

Nu har jag provat att logga in på mitt konto via en annan telefon och får samma problem FC. Det måste alltså vara något bekymmer med mitt konto är det någon som vet vem jag ska vända mig till för att få hjälp att åtgärda detta?
ImageImageImageImageImageImageStockholmImage
Simon
Site Admin
Posts: 379
Joined: 04 Aug 2010 12:39

Re: FC på milestone

Post by Simon »

Fixat efter mailkonversation med eccelstone. (relaterat till http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3156)
Image
Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: FC på milestone

Post by Fidde »

Har samma problem, vore tacksam om man kunde få lite mer info om hur man löser problemet...
Simon
Site Admin
Posts: 379
Joined: 04 Aug 2010 12:39

Re: FC på milestone

Post by Simon »

Fidde wrote:Har samma problem, vore tacksam om man kunde få lite mer info om hur man löser problemet...
Testa igen, buggen kan ej lösas av användare om de inte uppdaterar OS:et till android 2.2 eller högre. Skulle det fortfarande inte fungera för dig så är det något annat fel och vi får ta det som ett separat issue.

/Turf team
Image
Post Reply

Return to “Införda”