[BUG] Eager Weasel

Ärenden som nu blivit införda i spelet

Moderators: TBIT, Stonecape

morgam
Donator
Posts: 267
Joined: 13 Dec 2011 11:50
Country: Sweden

Re: [BUG] Eager Weasel

Post by morgam »

Drassen wrote:ska vara fixat nu..rapportera annars
Vad är fixat? Att man inte ska kunna ha båda eller att man ska behålla beaver när man tar weasel?
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: [BUG] Eager Weasel

Post by Blabert »

morgam wrote:
Drassen wrote:ska vara fixat nu..rapportera annars
Vad är fixat? Att man inte ska kunna ha båda eller att man ska behålla beaver när man tar weasel?
Har man weasel ska inte beaver synas.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Beta-5
Image
äppelgran
Posts: 19
Joined: 19 Jul 2012 21:08
Country: Sweden

Re: [BUG] Eager Weasel

Post by äppelgran »

10 minuter för mycket?

Försökte mej på en Eager Beaver i centrala Huddinge idag och jag tror bestämt att jag lyckades men jag fick ingen medalj. Har kollat på revisittiderna och räknat och fått det till 19:36. Den sista zonen, HiddenCliff gjorde jag revisit på, därför(?) hade den en timme längre revisittid än övriga, men jag räknade utan extratimmen.

Kollar man på http://www.warded.se/turf/beaver.php?ro ... =1&rid=141 så har jag en tid på 29:37. Jag tror inte jag hade någon tid från tidigare och den är exakt 10 minuter längre. ( Min uppskattade tid är inte på sekunden exakt eftersom jag inte kan se flera revisittider samtidigt). Lite misstänksamt.

Rutten gick från VikingZone till HiddenCliff.

Hur lång tid dröjer det innan en session dyker upp förresten?
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Sv: [BUG] Eager Weasel

Post by Blabert »

äppelgran wrote:10 minuter för mycket?

Försökte mej på en Eager Beaver i centrala Huddinge idag och jag tror bestämt att jag lyckades men jag fick ingen medalj. Har kollat på revisittiderna och räknat och fått det till 19:36. Den sista zonen, HiddenCliff gjorde jag revisit på, därför(?) hade den en timme längre revisittid än övriga, men jag räknade utan extratimmen.

Kollar man på http://www.warded.se/turf/beaver.php?ro ... =1&rid=141 så har jag en tid på 29:37. Jag tror inte jag hade någon tid från tidigare och den är exakt 10 minuter längre. ( Min uppskattade tid är inte på sekunden exakt eftersom jag inte kan se flera revisittider samtidigt). Lite misstänksamt.

Rutten gick från VikingZone till HiddenCliff.

Hur lång tid dröjer det innan en session dyker upp förresten?
Eager beaver, dark ninja etc får man inte om man gör revisits. Endast "vanliga" takes räknas, inte så konstigt då takeovertiden för en revisit är mycket kortare än vid en normal takeover.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Image
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: [BUG] Eager Weasel

Post by tomtebloss »

Precis som Blabert säger. Som regel får bara revisits/återbesök göras på zoner om man är ute efter revisitsmedaljen. Alla andra medaljer som kräver zonövertgningar måste göras på zoner som du inte äger.

Vore riktigt kul om du hade gjort en tid i Huddinge- Härjar ju där själv som du antagligen redan vet. Tog dock en vessla i morse inne i city.
äppelgran
Posts: 19
Joined: 19 Jul 2012 21:08
Country: Sweden

Re: [BUG] Eager Weasel

Post by äppelgran »

Jahaja. Tycker faktiskt att det kunde stå någonstans... :-( Då kunde jag ju bytt rutt för det var bara HiddenCliff jag redan hade i ägo. Kunde lika gärna tagit BallWatch som sistazon men tänkte att det skulle vara fint att pusta ut uppe på kullen :--)
Aja, jag får köra rutten igen utan återbesök.

Tomtebloss: Tänkte detsamma, roligare på hemmaplan. Vessla blir dock svårt härute.. ;-)
Post Reply

Return to “Införda”