Stenungsund wants it!

Moderator: Zonemakers

embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Stenungsund wants it!

Post by embeoo »

Och bra väder fick du också, grattis! Lite av en gissning med bara satelitbilder och sämsta streetview men verkar ju ha funkat.

Nu gäller det att resten av gänget vågar sig ned ibland, kan ju inte lägga en massa zoner bara för dig och mor din ;)
Flopflex
Posts: 72
Joined: 13 Nov 2013 21:28
Country: Sweden

Re: Stenungsund wants it!

Post by Flopflex »

Skulle du kunna bredda zonen runt 5 m öster ut. Som det är nu måste man gå upp på en liten kulle och se ut som värsta knäppisen precis framför huset :lol:

Jo, Stenta lovade att ta den och Stenis har ju vart där tidigare, ska prata med Bodjo nästa gång jag träffar han. Ska nog sätta ut några lappar sen när det blir ljusare och fler går ut.
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Stenungsund wants it!

Post by embeoo »

Flopflex wrote:Som det är nu måste man gå upp på en liten kulle och se ut som värsta knäppisen precis framför huset :lol:
Working as designed :D Kolla Finnberget, man får inte vara finkänslig i turf!
Flopflex
Posts: 72
Joined: 13 Nov 2013 21:28
Country: Sweden

Re: Stenungsund wants it!

Post by Flopflex »

Såg att det ska vara nya zonläggare var tredje månad från och med helgen, tack embeoo för ett bra jobb med zoner.

Vill även berätta lite kort om Stenungsunds turfare, vi är 3-4 st som tar zoner varje dag. Sedan är det runt 4 till som spelar då och då. Vi som cyklar gillar rundan i västra Stenungsund.
Den rundan lämnar zonerna i östra Stenungsund kvar ensamma (från Hazelwater och österut) då det är 5 zoner som är en bra bit att cykla mellan varje och även mycket backigt. Därför tycker vi att spelplanen ska utökas österut så det blir mer värt att cykla och ta de zonerna också. :) Förslag finns lagda i appen och här i tråden.
User avatar
DIProgan
Posts: 692
Joined: 21 Aug 2013 08:47
Country: Sweden
Contact:

Re: Stenungsund wants it!

Post by DIProgan »

Ny zon i närheten av Mariagården. Börjar bli svårt nu att lista ut en bra runda för att ta samtliga zoner ^^
Running the third-party project https://turfbridge.com
Flopflex
Posts: 72
Joined: 13 Nov 2013 21:28
Country: Sweden

Re: Stenungsund wants it!

Post by Flopflex »

DIProgan wrote:Ny zon i närheten av Mariagården. Börjar bli svårt nu att lista ut en bra runda för att ta samtliga zoner ^^
Jaa, den zonen blir bra. Lättast e ju att cykla från doterödssvängen via mariagården och sedan antingen till stationen eller Stenungskolan :)
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Stenungsund wants it!

Post by embeoo »

Flopflex wrote:Såg att det ska vara nya zonläggare var tredje månad från och med helgen, tack embeoo för ett bra jobb med zoner.
Tack själva, jag lämnar med varm hand över till min efterträdare. Hoppas jag får chansen att komma förbi någon gång och se vad jag gjort :)
Flopflex
Posts: 72
Joined: 13 Nov 2013 21:28
Country: Sweden

Re: Stenungsund wants it!

Post by Flopflex »

Har lagt ett zonförslag som binder ihop den normalaste rundan, Jag la zonförslaget i appen och det heter AktaTanten, :D förslaget ligger vid en gång och cykelväg vid äldreboendet Tallåsen. Det är värsta rullator motorvägen ;) Detta gör att zonen MemoryLane inte blir lika ensam längre.

La till en bild för den vanliga rundan
Attachments
Skärmavbild 2014-03-02 kl. 16.11.33.png
Skärmavbild 2014-03-02 kl. 16.11.33.png (390.24 KiB) Viewed 4755 times
User avatar
kaninmage
Zonemaker
Posts: 216
Joined: 30 Jun 2012 11:11
Country: Sweden
Location: Malmoe

Re: Stenungsund wants it!

Post by kaninmage »

Jag håller på att gå igenom aktivitetsstatistiken för regionen och tycker nog att bl.a. Stenungsund förtjänar ett par zoner till inom kort, inte omöjligt att denna blir en av dem. ;)

/kaninmage
Flopflex
Posts: 72
Joined: 13 Nov 2013 21:28
Country: Sweden

Re: Stenungsund wants it!

Post by Flopflex »

Detta va ju kul, la ett zonförslag på NorumsHolme bara som test, holmen är jättefin och har många besök. Bl a fiskare och badare. Får ta en cykeltur dit ut någon dag :)

http://wiki.turfgame.com/sv/wiki/Zon:NorumsHolme
Post Reply

Return to “Västra Götaland”