Lite mer zoner i Lidköping efterfrågas

Moderator: Zonemakers

User avatar
Cee
Posts: 178
Joined: 05 Sep 2010 16:20
Country: Sweden
Location: Göteborg

Lite mer zoner i Lidköping efterfrågas

Post by Cee »

En kompis började spela där ganska nyligen och hon har även fått med sig några andra (så nu får Animal lite konkurrens) med. De har påpekat att de tycker att zonerna som finns nu ligger lite väl tätt (tro det eller ej!) inne i centrum. Det ska vara 23 stycken vilket nog är lagom är storleken och aktiviteten, men den geografiska spridningen kan vara större. Går lite väl snabbt att ta alla zoner nu. Både västra och östra sidan av stan är tomma, man kanske skulle kunna peta in några fler där så att de får röra på fläsket lite mer?

De är rejäla hurtbullar så de vill gärna röra på sig mer =)
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Lite mer zoner i Lidköping efterfrågas

Post by embeoo »

Kompisen och några andra får gärna skriva själva här, mycket bättre med direktkontakt!

Någon speciell riktning som de tycker är lämplig att bygga ut mot, och motivering för det? Inte "jag bor där" :)

Lidköping var hemskt koncentrerat när jag tog över, har blivit en årsring till nu men jag har hitintills hållit ihop det där jag lagt, hellre några småturfare som ser det som värt att fara runt, än en långdistanscyklist som blir nöjd. Man kan ju alltid ta en omväg i onödan om man inte vill stanna så ofta!
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Lite mer zoner i Lidköping efterfrågas

Post by SunYour »

embeoo wrote: Man kan ju alltid ta en omväg i onödan om man inte vill stanna så ofta!
Tror du på det där själv, eller? :-D
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Lite mer zoner i Lidköping efterfrågas

Post by embeoo »

Nej, men du har väl inte hört mig klaga på för tätt med zoner heller ;)
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Lite mer zoner i Lidköping efterfrågas

Post by embeoo »

Så, en random zon långt från alla självklara rundor. Grattis? ;)
bad_ass
Posts: 3
Joined: 12 Nov 2013 19:54
Country: Sweden

Re: Lite mer zoner i Lidköping efterfrågas

Post by bad_ass »

Även i skara vill ja ha några fler zoner :-) så ja och animal å alla andra Har lite fler zoner att bolla med...tack på förhand :-)
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Lite mer zoner i Lidköping efterfrågas

Post by embeoo »

bad_ass: Börja med att jobba på de du har. ;) Och skaffa en medspelare som blir kvar!
L_of_the_L
Posts: 1
Joined: 03 Feb 2014 20:49
Country: Sweden

Re: Lite mer zoner i Lidköping efterfrågas

Post by L_of_the_L »

Hej.

Låt mig först, innan jag börjar gnälla, säga hur trevligt det är att fler börjat turfa i Lidköping.
Förr kunde jag behålla zonerna nästan hela månaden, nu är de borta inom en dag.

Jo, den nya zonen StoraSpinn ligger mitt i Ågårdrondellen som förmodligen är Lidköpings mest trafikerade rondell. Jag tror inte att den ligger så lämpligt med tanke på att det förenat med viss risk att ta sig ut dit vissa tider på dygnet.
(Det som ser ut som gångstigar på sattelitbild är utsmyckningar)
Om jag skulle föreslå en flytt så vore det till Kanotklubbhuset, den byggnad som ligger en bit söder om rondellen vid Lidan. Det går en väg/stig under bron.
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Lite mer zoner i Lidköping efterfrågas

Post by embeoo »

Ah, dålig förkoll av mig, jag trodde att det var planskilda gångvägar. Flyttas genast, någonstans.

Tack för att du sa till!
Flopflex
Posts: 72
Joined: 13 Nov 2013 21:28
Country: Sweden

Re: Lite mer zoner i Lidköping efterfrågas

Post by Flopflex »

hej, jag har en fråga om zonen Pirrigare. Tidigare låg den ute på piren men för ett tag sedan flyttades den in. Varför flyttades den undrar jag! Det var roligare när zonen var längst ut på båda. :)
Post Reply

Return to “Västra Götaland”