Mera zoner i Hjo

Moderator: Zonemakers

Post Reply
KillerHjo
Posts: 1
Joined: 07 Dec 2014 14:04
Country: Sweden

Mera zoner i Hjo

Post by KillerHjo »

Hej
Hur ska man göra för att få till flera zoner i Hjo?
Har föreslagit flera stycken men det verkar inte hända något. Ja jag vet att det är en liten stad med ev lite aktivitet men med endast 7st zoner så klart ingen Turfar där. Mera zoner tack.

Med vänlig hälsning KillerHjo
Guest

Re: Mera zoner i Hjo

Post by Guest »

Jag tycker att de ansvariga resonerar konstigt när det gäller Turf: absolut inga zoner på inaktiva ställen. Men hur ska ett ställe någonsin få aktivitet om det inte finns några zoner? Spelet blir ju tråkigt, och ingen vill göra något som är tråkigt.
Guest

Re: Mera zoner i Hjo

Post by Guest »

Guest wrote:Jag tycker att de ansvariga resonerar konstigt när det gäller Turf: absolut inga zoner på inaktiva ställen. Men hur ska ett ställe någonsin få aktivitet om det inte finns några zoner? Spelet blir ju tråkigt, och ingen vill göra något som är tråkigt.
Sällan små orter får nåt ja och tror dom skiter i dom också, det blir bara fokus på elit-turfarna och deras "motionsrundor" i princip-
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Mera zoner i Hjo

Post by tomtebloss »

Bygger mer i små orter som eftersatts en hel del än bygger i större orter som oftast redan är utbyggda så det räcker. Just pga att små orter fastnar i moment 22 som det beskrivits ovan. Hjo har en del fler zoner nu.
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Mera zoner i Hjo

Post by embeoo »

Kanske för att ingen varit intresserad av att ta de zoner som fanns efter omstarten, eller iaf de centrala två veckor dessförinnan? Men grattis till de nya zonerna :)
Byggaren
Zonemaker
Posts: 657
Joined: 14 May 2012 12:04
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Mera zoner i Hjo

Post by Byggaren »

Jag var zm i västra götaland i sommras, jag byggde mängder med zoner i småorter. Flera fick zoner för första gången. Så det är något vi zm tänker på. Men det är klart vi prioriterar dom större mer aktiva orterna. Dessutom kan säga utifrån min egna erfarenhet att dom större orterna börjar bli färdibyggda varför mer energi kan läggas på dom mindre.
Post Reply

Return to “Västra Götaland”