Sollebrunn

Moderator: Zonemakers

Post Reply
stelin
Posts: 3
Joined: 21 Apr 2013 21:57
Country: Sweden

Sollebrunn

Post by stelin »

Hej, fler zoner önskas i Sollebrunn. Har skickat in flera förslag via appen så hoppas någon som bestämmer kan kolla upp dom.

Hittade önskemål om fler zoner i Sollebrunn från 2016,
vet inte om han skickat det som förslag då. men den han efterfrågar har jag skickat in med.
JKJE wrote: 23 Oct 2016 20:59 Det finns en retro-bensinstation i Sollebrunn som är en riktig sevärdhet, den ligger längs med västra retrovägen som utgår i Kortedala och slutar i Nossebro. Jag var i Sollebrunn när det bara fanns en zon uppe i ett skogsparti, men det här förslagen ligger nere på huvudgatan.
Det finns många andra fina zoner längs med denna vägen, Bridalbed och Anten för att nämna några.
stelin
Posts: 3
Joined: 21 Apr 2013 21:57
Country: Sweden

Re: Sollebrunn

Post by stelin »

refresh request
stelin
Posts: 3
Joined: 21 Apr 2013 21:57
Country: Sweden

Re: Sollebrunn

Post by stelin »

Skickar in max förslag per månad och gjort det under en lång tid, så även andra före mig via er app.

Men det går trögt, det saknas helt Zoner i Stora Mellby, Borg och Gendalen som ligger efter retrovägen mellan Sollebrunn och Nossebro
Om retrovägen finns all info här och något jag hoppas ni lägger till många zoner efter
https://retrovagen.se/index.php?p=retrosoder
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Sollebrunn

Post by embeoo »

Tips: Nämn vilken kommun det är frågan om, eller ännu hellre döp om tråden eller skriv i kommunens tråd.
User avatar
JKJE
Posts: 137
Joined: 15 Sep 2015 22:54
Country: Sweden

Re: Sollebrunn

Post by JKJE »

Alingsås kommun.
Post Reply

Return to “Västra Götaland”