Snålt med zoner i trollhättan/vänersborg?

Moderator: Zonemakers

maddafakker
Posts: 27
Joined: 12 Apr 2013 07:31
Country: Sweden

Re: Snålt med zoner i trollhättan/vänersborg?

Post by maddafakker »

farbrorP wrote:
maddafakker wrote:
Det finns fortfarande ett par sketstora hål i stan och med våran aktivitet + blocktid blir det trampning på ett par kilometer för att ta en zon då och då. Kolla in det FarbrorP, Movemania,Wsnurr osv.
Ja jääklar vad ni är duktiga och vad det är synd om er. :twisted:
:D Gott att du inser våran potential!
Jämfört med Götet så är det fame (fanigmig) stor skillnad på zonavstånd och om du tittar på mest tagna i Västra Götaland så...
maddafakker
Posts: 27
Joined: 12 Apr 2013 07:31
Country: Sweden

Re: Snålt med zoner i trollhättan/vänersborg?

Post by maddafakker »

farbrorP wrote:Klart att det vore bra med mer zoner, jämnare fördelat.
Snart kanske det är lönt att besöka er också. ;)
Jag tror att en invasion ligger ganska nära!
Om ni bara förvarnar oss, som brukligt är, så ska vi blocka er svårt! ;) Jag bjussar på kaffe under tiden.
maddafakker
Posts: 27
Joined: 12 Apr 2013 07:31
Country: Sweden

Re: Snålt med zoner i trollhättan/vänersborg?

Post by maddafakker »

Betänk dock punkt nummer 2 i mitt inlägg!
User avatar
farbrorP
Posts: 414
Joined: 08 Aug 2012 23:53
Country: Sweden
Location: Short Valley, Jätteborg

Re: Snålt med zoner i trollhättan/vänersborg?

Post by farbrorP »

maddafakker wrote:
farbrorP wrote:Klart att det vore bra med mer zoner, jämnare fördelat.
Snart kanske det är lönt att besöka er också. ;)
Jag tror att en invasion ligger ganska nära!
Om ni bara förvarnar oss, som brukligt är, så ska vi blocka er svårt! ;) Jag bjussar på kaffe under tiden.
Tackar. Vadå brukligt, förresten? Det är väl sällan någon som förvarnar? Kul för er när ångesten rusar i topp av allt zone-lostande. ;) Aja, den dagen den sorgen.
maddafakker
Posts: 27
Joined: 12 Apr 2013 07:31
Country: Sweden

Re: Snålt med zoner i trollhättan/vänersborg?

Post by maddafakker »

Tackar. Vadå brukligt, förresten? Det är väl sällan någon som förvarnar? Kul för er när ångesten rusar i topp av allt zone-lostande. ;) Aja, den dagen den sorgen.[/quote]

Äsch, det va mer ett dåligt försök. ;)
Välkommen hit, ta gärna med dig hela armadan för det hade varit riktigt roligt att träffa fler av er. Jag har träffat Movemania och har koll på Wsnurr från distans. Men om vi blockar er så får ni ta det. Jag bjuder som sagt på kaffe. ;)
maddafakker
Posts: 27
Joined: 12 Apr 2013 07:31
Country: Sweden

Re: Snålt med zoner i trollhättan/vänersborg?

Post by maddafakker »

embeoo wrote:Jo, det finns lite sådan siffror att titta på. Jag kan inte svara på exakta definitionerna, men de ger ju en fingervisning om läget iallafall. Det här är i all välmening, jag vill inte höra att det ska vara zoner si och så för att siffrorna säger det! Visar även för Skövde, Alingsås för att skapa lite hets ;-)

Aktiva turfare: 20 (17,16)
Tagna zoner, 30 dar: 4286 (2334, 633)

Ni äger helt enkelt :) Det ska bli mer zoner för bad och annat! asap.
Snälla snälla (enbart för hetsen :)) hur går detta att jämföra med Göteborg? Eller för den delen, med dom som är minst sömniga? (Göteborg) ;)
Oj va skit jag räknar med nu! :lol:
Game_shark
Posts: 43
Joined: 23 May 2013 09:12
Country: Sweden

Re: Snålt med zoner i trollhättan/vänersborg?

Post by Game_shark »

maddafakker wrote:alltså 6 aktiva på 11 Zoner.. och det kan ju vara flera aktiva som jag inte sätt på kartan änn..som kanske tagit en zon och blivit av med dom

Trevlig Midsommar
Två punkter.

1.
Vi har fått en hel del nya zoner i Trollhättan och vi är j*vligt nöjda över det! M*ddaf*akking nöjda!
Men.
Det finns fortfarande ett par sketstora hål i stan och med våran aktivitet + blocktid blir det trampning på ett par kilometer för att ta en zon då och då. Kolla in det FarbrorP, Movemania,Wsnurr osv. Vi (Trollturfers och jag) har lagt ett flertal förslag för att täcka upp sagda hål. Däremot inte sagt att man får ett hål bara för att man sagt det (usch va dåligt av mig) men det finns rackarns massa utvecklingsmöjligheter i stan.

2.
GE VÄNERSBORG MER ZONER. För bövelen! Dom nya tröttnar innan deras zoner har blivit tagna och dessutom kostar det ingenting. Ingenting. Men förtjänsten kan bli desto större.[/quote]

**************************************************************

Var är gillar knappen när man behöver den som bäst??? :D :D :D :D
Game_shark
Posts: 43
Joined: 23 May 2013 09:12
Country: Sweden

Re: Snålt med zoner i trollhättan/vänersborg?

Post by Game_shark »

EFTERLYSNING! :lol:

Person saknad!..
man kan säga att denna person styr Vänersborg på sätt och vis... :mrgreen:
Utan dennas inverkat kommer förmodligen Turfandet dö ut i staden :shock:
Staden som Äntligen Blommstrar! 7-8 aktiva + säkert någon mer som jag missat är igång i denna stad nu..

Den jag söker är vår allsmäktiga embeoo....Fungera Fjäsket?? :lol:

Nä men skämt och sido..nu måste vi få fler Zoner..du måste ju se hur Vänersborg blommat upp.. :D
Har Träffat Nästan alla nya Turfare och alla är vi överäns att det är tok får få Zoner i staden
man kan Enkelt ta dom 11 Zoner snabbt och får sen då vänta tills någon är där igen..och ja då som har 20 minuter i blocktid..om jag då är först måste dom nya vänta jäkligt länge och oftast får dom vänta en stund endå vid dom andra Zonerna om jag tagit alla..

Vi Måste värna om dom nya när Denna stad har kommit igång :mrgreen: :mrgreen:
om man ser då 7-8 aktiva..på Endast 11 Zoner..är alldeles för litedet är inte ens 2 per skalle..

Ser man Medaljmässigt så har vi inte tillgång och ta så många här..
det är typ:
Darkninja,takemedaljer.och Greed-10 som vi kan ta...

vi kan omöjligt ta texGager Weasel 15-20 minuter då man inte hinner runt till 10 zoner innan dess..
Vi kan inte ens ta Restless 12 eller 24 för den delen..då vi inte ens har 12 Zoner..

Som du ser måste det till flera Zoner om vi ska ens kunna utöva detta i våran Kämparstad :mrgreen: :mrgreen:

Och tilloch med trollhättebona tycker vi ska få fler :D

Ska vi kunna hålla Sporten i liv i vänersborg måste vi börja få fler Zoner..dessutom..du skrev om fler blir aktiva så kommer fler Zoner.. :D :D

Nya Förslag som är bättre änn den förra kartan jag gjorde...bortse från "B" punkten fick inte bort den..
https://maps.google.se/maps/ms?msid=201 ... 8,0.055189

TACK på förhand ...förhoppningsvis :D
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Snålt med zoner i trollhättan/vänersborg?

Post by embeoo »

Nuså, alla tjatmonster!

Har jag inte gått bort mig i tidszonsträsket så blir det ny zon vid 19, och vid 1930 ikväll. För både trollturfare och vänersborgare! Heat is on?! Med tanke på avstånden bör de i vbg plockas först, men någon kan ju ha placerat sig rätt. Hets!
Mapenier
Posts: 24
Joined: 10 Mar 2013 15:07
Country: Sweden

Re: Snålt med zoner i trollhättan/vänersborg?

Post by Mapenier »

Avstånd, vad är det? Jag lovar att stå redo och slänga mig över zonerna så fort dom kommer. Inte ska vänersborgszonerna behöva gå åt först... :p
Post Reply

Return to “Västra Götaland”