Kartor för zonförslag- Används ej längre.

Moderator: Zonemakers

Cyanide
Posts: 4
Joined: 05 Nov 2010 06:01

Re: Kartor för zonförslag

Post by Cyanide »

Sprillans ny i spelet, men det är riktigt kul och jag känner att jag fått en bra start med 850 första dagen.
Skulle gärna vilja hjälpa till med zonförslag, men kan inte skicka PM står det. So how do i do?
blup
Posts: 12
Joined: 21 Sep 2010 19:13

Re: Kartor för zonförslag

Post by blup »

Dags med lite nya zoner i Borås igen!

Man kan ta alla zoner förutom 3 med en cykeltur på ca 1timma och med 3st, inklusive mig ganska aktiva turfare tycker jag att det är för lite. Vi kan komma upp i 49/h när man tagit alla zoner, känns inte riktigt som att vi har en chans att vara med riktigt i toppen.

3 turfers är väl lite lite, det inser jag med men även vi har rätt att vara med och slåss där uppe :) Begär inte att vi ska få 10 nya zoner dirr, men 2-4 stycken á 3-4/h och 70 i takepoint kan väl anses rimligt.
humbug
Donator
Posts: 37
Joined: 23 Jan 2011 19:36

Re: Kartor för zonförslag

Post by humbug »

Kan vara ide att köra "unsticky" på denna tråd eftersom den blev inaktuell iom nya zonförslagssystemet i appen (så förvillas inte nya turfare heller).
Image
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Kartor för zonförslag

Post by Drassen »

bra förslag
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Kartor för zonförslag

Post by Arias »

Andreas wrote:bra förslag
Jag har ett till bra förslag!!

Ändra första inlägget så att ingen kan bli förvirrad
Image
Moskeroll
Zonemaker
Posts: 247
Joined: 06 Mar 2014 14:13
Country: Sweden
Location: Hallsberg

Re: Kartor för zonförslag

Post by Moskeroll »

Jojje wrote:En undran bara - Nu vid månadsskiftet, blir alla zoner neutrala då? Eller kommer jag behålla mina zoner tills nästa månad?
När ny omgång startar första söndagen varje månad kl 12.00 så blir alla zoner neutrala, inte en ända zon som man tagit föregående omgång får man behålla. Men det är ju egentlig bra för då kan du åka och ta zonerna på nytt :D
User avatar
Marrrs
Posts: 191
Joined: 16 Apr 2012 11:14
Country: Sweden
Location: Enköping, Sweden

Re: Kartor för zonförslag- Används ej längre.

Post by Marrrs »

Ha ha, jag tror Jojje fattat det efter drygt fem år :D :D :D

"Post by Jojje » 2010-08-30, 20:14
En undran bara - Nu vid månadsskiftet, blir alla zoner neutrala då? Eller kommer jag behålla mina zoner tills nästa månad?"
8-)
Post Reply

Return to “Allmänt om zoner”