Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn här

Moderator: Zonemakers

Locked
Leffman
Donator
Posts: 282
Joined: 16 Apr 2011 18:24

Re: 2x Arenazone

Post by Leffman »

Den heter Borås Arena

Image
Last edited by Leffman on 19 Jun 2011 14:33, edited 1 time in total.
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by Arias »

Flyttade ArenaZone frågan till rätt tråd, bakade ihop de lite fint sådär..
Image
Linkus
Posts: 6
Joined: 09 Jun 2011 15:01

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by Linkus »

Tror dock att Zonen Kingshill i Kungsbacka är lite buggad, den står fortfarande som göteborg, men även en som Kungsbacka. tror det är två zoner på samma plats :)
You really don't know you know, but when they know you know, you know!
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by Stonecape »

Linkus wrote:Tror dock att Zonen Kingshill i Kungsbacka är lite buggad, den står fortfarande som göteborg, men även en som Kungsbacka. tror det är två zoner på samma plats :)
Försökte döpa om den till "KingHill". Men det verkar vara någon annan bugg. I appen ser den ut att vara kvar, på kartan på turfa.se ser man två zoner. Märkligt.
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by Stonecape »

Jag var ut och skulle ta den nya zonen i Sundsvall: Bultstreet. Den ligger tyvärr i ett inhägnat område. Ska man ta den lär man jobba på Milko/Arla. Jag skulle föreslå att den flyttas ner till ån eller till det gröna området söder om vägen. Området till öster är inte heller så bra, där finns också inhägnad och så har dom byggt där sedan bilden togs. Området längs ån är fint och många studenter (inklusive jag) som bor i Nacksta tar den vägen till universitetet.
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by Arias »

Skerved wrote:Jag var ut och skulle ta den nya zonen i Sundsvall: Bultstreet. Den ligger tyvärr i ett inhägnat område. Ska man ta den lär man jobba på Milko/Arla. Jag skulle föreslå att den flyttas ner till ån eller till det gröna området söder om vägen. Området till öster är inte heller så bra, där finns också inhägnad och så har dom byggt där sedan bilden togs. Området längs ån är fint och många studenter (inklusive jag) som bor i Nacksta tar den vägen till universitetet.
Tror Jossan fixade det, läste något om att hon fixa den zonen i chatten idag..
Image
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by Stonecape »

Arias wrote:
Skerved wrote:Jag var ut och skulle ta den nya zonen i Sundsvall: Bultstreet. Den ligger tyvärr i ett inhägnat område. Ska man ta den lär man jobba på Milko/Arla. Jag skulle föreslå att den flyttas ner till ån eller till det gröna området söder om vägen. Området till öster är inte heller så bra, där finns också inhägnad och så har dom byggt där sedan bilden togs. Området längs ån är fint och många studenter (inklusive jag) som bor i Nacksta tar den vägen till universitetet.
Tror Jossan fixade det, läste något om att hon fixa den zonen i chatten idag..
Japp, den är fixad och tagen... av mig. :)
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by Arias »

Vad gäller zonbyggarsystemet så tror jag det är lite annorlunda, StarDust hade lite knas när han byggde/flytta zoner här om dagen och fick dubbletter och liknande. Snacka med Drassen eller StarDust, tror de har koll på läget.
Image
Linkus
Posts: 6
Joined: 09 Jun 2011 15:01

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by Linkus »

Skerved wrote:
Linkus wrote:Tror dock att Zonen Kingshill i Kungsbacka är lite buggad, den står fortfarande som göteborg, men även en som Kungsbacka. tror det är två zoner på samma plats :)
Försökte döpa om den till "KingHill". Men det verkar vara någon annan bugg. I appen ser den ut att vara kvar, på kartan på turfa.se ser man två zoner. Märkligt.
det kan inte vara så att det är pga att Lestat äger zonen som det buggar sig? Kan man inte bara ta bort zonen helt och lägga dit den på nytt? :)
You really don't know you know, but when they know you know, you know!
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Olämpliga zoner/zonnamn - Posta olämpliga zoner/zonnamn

Post by Stonecape »

Linkus wrote:
Skerved wrote:
Linkus wrote:Tror dock att Zonen Kingshill i Kungsbacka är lite buggad, den står fortfarande som göteborg, men även en som Kungsbacka. tror det är två zoner på samma plats :)
Försökte döpa om den till "KingHill". Men det verkar vara någon annan bugg. I appen ser den ut att vara kvar, på kartan på turfa.se ser man två zoner. Märkligt.
det kan inte vara så att det är pga att Lestat äger zonen som det buggar sig? Kan man inte bara ta bort zonen helt och lägga dit den på nytt? :)
En av zonerna är borttagen nu, så det borde fungera, ser inga dubbla zoner längre.
Locked

Return to “Allmänt om zoner”