Zoner i Växjö

Moderator: Zonemakers

Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: Zoner i Växjö

Post by Fidde »

stråålande!:)

Tack!
Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: Zoner i Växjö

Post by Fidde »

Skulle det inte kunna vara på sin plats att sätta ut en zon vid Vida arena idag i samband med melodifestivalen? Vet även att TRETTON tränar hockey där några gånger i veckan samt att både TRETTON och STSNOT kollar på Växjö Lakers matcher där ganska ofta. skulle alltså kunna bli en zon som ligger en bit från citykärnan men ändå håller relativt hög aktivitet. Jag döpte zon förslaget till widelyzone och det ser på kartan ut att vara en grus hög/gräsmatta men det ligger utan för den nybyggda Vida arena. En lagom tid för utläggningen av zonen skulle nog kunna vara 18:40 så kan det bli lite fight om den.
//Fidde
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Zoner i Växjö

Post by tretton »

Fidde wrote:Skulle det inte kunna vara på sin plats att sätta ut en zon vid Vida arena idag i samband med melodifestivalen? Vet även att TRETTON tränar hockey där några gånger i veckan samt att både TRETTON och STSNOT kollar på Växjö Lakers matcher där ganska ofta. skulle alltså kunna bli en zon som ligger en bit från citykärnan men ändå håller relativt hög aktivitet. Jag döpte zon förslaget till widelyzone och det ser på kartan ut att vara en grus hög/gräsmatta men det ligger utan för den nybyggda Vida arena. En lagom tid för utläggningen av zonen skulle nog kunna vara 18:40 så kan det bli lite fight om den.
//Fidde
+1
Kan även tillägga att DanielL även tränar friidrott här uppe:)
Jag har lagt flera förslag där uppe, bl.a. ArenaTown m.fl.
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Zoner i Växjö

Post by tomtebloss »

Blev en VidaArena där någon hade gett ett förslag. Dyker upp vid 18:40 som ni ville.
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Zoner i Växjö

Post by tretton »

tomtebloss wrote:Blev en VidaArena där någon hade gett ett förslag. Dyker upp vid 18:40 som ni ville.
Tack så mycket:)
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: Zoner i Växjö

Post by Fidde »

bra tillskott det!


Undrar bara om det inte kunde vara en ide att sätta ut ca 5 zoner i Moheda...jag har satt upp 3 spridnings lappar och en fjärde är på väg men utan zoner kommer dem troligtvis inte dra några nya spelare. Bara ett förslag man kan ju prova iaf...
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Zoner i Växjö

Post by tomtebloss »

Är det Moheda som ligger ovanför Alvesta du menar eller är det någon del av Växjö som kallas det?

För Moheda ovanför Alvesta har runt 2000 invånare. Det finns många platser som är större än så och som har har mindre än fem zoner.
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Zoner i Växjö

Post by Dacop »

Så vitt jag vet finns det bara ett Moheda, den lilla orten. Nån zon kunde dom kanske få?
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Zoner i Växjö

Post by tomtebloss »

Dacop wrote:Så vitt jag vet finns det bara ett Moheda, den lilla orten. Nån zon kunde dom kanske få?
Ska se över saken imorgon då.
Fidde
Posts: 105
Joined: 31 Oct 2011 20:20
Country: Sweden

Re: Zoner i Växjö

Post by Fidde »

tomtebloss wrote:
Dacop wrote:Så vitt jag vet finns det bara ett Moheda, den lilla orten. Nån zon kunde dom kanske få?
Ska se över saken imorgon då.
ja,5 är kanske lite överdrivet när man tittar närmare på saken men 1 eller två kanske:)
Post Reply

Return to “Kronoberg”