Alvesta

Moderator: Zonemakers

malte
Posts: 42
Joined: 01 Feb 2012 15:57
Country: Sweden

Re: Alvesta

Post by malte »

Tackar så mycket, Nu kan man pröva. Blir nog lite lättare :)
malte
Posts: 42
Joined: 01 Feb 2012 15:57
Country: Sweden

Re: Alvesta

Post by malte »

Nja, tog 30 min. Ifall vi önskar några i "mitten" Kan bi få några då ? Isåfall Slutar vi tjata :P
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Alvesta

Post by tomtebloss »

Ni är inte så många tyvärr och staden är inte så stor som ag skulle vilja för att kunna lägga ut fler zoner. Ni får se till att ha god omsättning på era befintliga zoner så ska jag se vad jag kan göra framöver. Våren dyker snart upp och sommaren likaså. Du kan inte försöka bege dig till Växjö och försöka där?
malte
Posts: 42
Joined: 01 Feb 2012 15:57
Country: Sweden

Re: Alvesta

Post by malte »

Vi är nog fem stycken väldigt aktiva, Sen nån sim inte är aktiv ! Men om det finns mer zoner kan man ju sätta upp lappar på ställena och då , kanske det Blir mer turfare i Alvesta, och så kan man ta lite medaljer :D
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Alvesta

Post by tomtebloss »

ForgeField och FalconFoot tas inte så ofta ser jag. Ligger de dåligt till eller bör de ligga zoner utåt ditåt för att de ska tas? I övrigt så verkar de aktivt så jag ska se vad jag kan göra framöver.
malte
Posts: 42
Joined: 01 Feb 2012 15:57
Country: Sweden

Re: Alvesta

Post by malte »

ForgeField och falconfoot ligger lite dåligt till ja. Det är därför vi vill ha lite mer inåt, Så är det lättare att ta zonerna på bättre tid. Och tack hoppas det blir nåt :D
malte
Posts: 42
Joined: 01 Feb 2012 15:57
Country: Sweden

Re: Alvesta

Post by malte »

Vi nöjer oss om du kan flytta in MältarZone, Falconfoot, Forgefield och fourthring in i "Mitten" :D
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Alvesta

Post by Dacop »

malte wrote:Vi nöjer oss om du kan flytta in MältarZone, Falconfoot, Forgefield och fourthring in i "Mitten" :D
Att flytta Fourthring måste ju vara uteslutet, klockren zon i ett speciellt område.

Nu har jag ännu inte varit nere i Alvesta och plockat men det ser ut som en bra spridning på zonerna.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Alvesta

Post by tomtebloss »

Vi flyttar inte zoner utan god anledning. Sen är det tyvärr så att man inte kan ta alla medaljer överallt heller. Men det dyker säkert upp nåt inom en snar framtid.
malte
Posts: 42
Joined: 01 Feb 2012 15:57
Country: Sweden

Re: Alvesta

Post by malte »

Ok, Tack! Ska inte tjata mer nu ;-)
Post Reply

Return to “Kronoberg”