Mer zoner kring umeå

Moderator: Zonemakers

bUs
Posts: 126
Joined: 09 Aug 2011 21:23

Re: Mer zoner kring umeå

Post by bUs »

Tack Stonecape! De verkar bra lagda, AnteB är ute och testar dem as we speak :)

Ingen kommentar ang Bonanzan än så länge :?
Rodrick
Posts: 13
Joined: 04 Sep 2011 18:42
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Mer zoner kring umeå

Post by Rodrick »

Tack för zonerna!
Överlag tycker jag att dessa blev bra. Nu är det midvinter och bara de tappraste bil/cykel eller tom gåturfar här.
Matrixzone blev väl kanske inte den mest lyckade, i industriområdet, men förstår tanken att binda ihop en rutt från östTeg. Vi uppskattar alla nya zoner i Umeå då jag är helt övertygad om att det kommer att växa ordentligt här, så fort is och snö försvinner. Förmodligen kommer nya zoner behövas till våren.
Sleepwalker
Posts: 32
Joined: 20 Mar 2012 15:41
Country: Sweden

Re: Mer zoner kring umeå

Post by Sleepwalker »

Jag har precis föreslagit några zoner som ligger lite mer utmanande till. Det finns alldeles tillräckligt med zoner mitt i city etc. Efterfrågar zoner runt ikring stan som gärna är ute på skogsstigar eller liknande som ändå är nåbara. Det får gärna vara lite utmaning att köra det här! :)
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Mer zoner kring umeå

Post by SunYour »

Sleepwalker wrote:Jag har precis föreslagit några zoner som ligger lite mer utmanande till. Det finns alldeles tillräckligt med zoner mitt i city etc. Efterfrågar zoner runt ikring stan som gärna är ute på skogsstigar eller liknande som ändå är nåbara. Det får gärna vara lite utmaning att köra det här! :)
Gillar din inställning Sleepwaker!
Skicka gärna nån bild här för att förtydliga dina önskemål....
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Tjüven
Posts: 2
Joined: 21 Mar 2012 13:14
Country: Sweden

Re: Mer zoner kring umeå

Post by Tjüven »

Jag har föreslagit två zoner i Nordmaling. Med tanke på att det inte finns några zoner här misstänker jag att det inte finns några aktiva spelare här ännu. Om vi får några zoner (6-7?) hjälper jag gärna till att sätta upp affischer med QR-koder för att få folk att börja spela. Jag kan också hjälpa till att tipsa om fler zoner men då blir det kanske här på forumet eftersom man bara får föreslå 3 zoner/månad i appen.

Finns möjligheter för oss nordmalingsbor att få några zoner? :)
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Mer zoner kring umeå

Post by SunYour »

Alltid kul att kunna bryta ny mark när det finns underlag för det, Tjüven.
Du kan börja snickra på affischer, sök i forumet så kommer du hitta några trådar med färdiga förslag :)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Tjüven
Posts: 2
Joined: 21 Mar 2012 13:14
Country: Sweden

Re: Mer zoner kring umeå

Post by Tjüven »

Tack för zonerna! Håller på att skriva ut några a4 nu som jag ska sätta ut ikväll
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Mer zoner kring umeå

Post by SunYour »

Snickra ihop 25 eller fler och fotografera dem, så får du en medalj på köpet när du postat bevisen i avsedd tråd :)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Sleepwalker
Posts: 32
Joined: 20 Mar 2012 15:41
Country: Sweden

Re: Mer zoner kring umeå

Post by Sleepwalker »

Vad kul att mitt zonförslag blev verklighet! Den är lite tuffare att ta, speciellt nu när det är gott om snö! Nu när jag har nått min limit för månaden kan jag föreslå zoner här eller liknande? Små bergstoppar etc. gillar jag skarpt :)
Sleepwalker
Posts: 32
Joined: 20 Mar 2012 15:41
Country: Sweden

Re: Mer zoner kring umeå

Post by Sleepwalker »

Nu när jag fick min zon var jag självklart tvungen att ge mig ut och ta den också. Det var riiiiktigt tufft nu med snö till midjan där skaren precis inte höll. I sommar blir den betydligt mer tillgänglig :)
Post Reply

Return to “Västerbotten”