Statistik - vad vill du veta?

Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Stonecape »

tretton wrote:Det är väldigt konstiga hastigheter mellan vissa zoner om man kollar bland bävrarna. Vad beror det på?
De konstiga hastigheterna beror på att de är uträknade med ett schablonvärde på övertagningstiden.
gurubashi
Posts: 256
Joined: 14 Apr 2011 06:44
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by gurubashi »

Just nu listas de 100 snabbaste försöken, och för en enskild region (tex Östergötland) listas då tider upp till en timme. Kanske skulle sätta gränsen vid 30 minuter istället för 60 minuter? Att spelare NN tagit tio zoner på 58 minuter känns... inte relevant. :roll:


Edit:
Och för att inte bara låta tjatig med önskemål, attans bra jobbat med statistiksidorna, det är väldigt intressant med statistik och siffror och det där gör Turf ännu roligare än det ändå är.
Image
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by SunYour »

Håller inte alls med dig Gurubashi, och det gör nog inte NN heller faktiskt...
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
SaLa
Information Manager
Posts: 931
Joined: 17 Aug 2011 14:40
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by SaLa »

Om ett tag, när alla regioner har fler spelare, är det mer intressant med topp 100, än vad det är idag :)
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Wallen »

Beaver History är kul och ger motivation till att leta nya rutter och trampa på utav h-vete om bara vädret blir lite bättre.
Håller inte med Gurubashi utan jag anser topp 100 är bra. Lyft däremot gärna fram de snabbaste tiderna per region i månadsmailet så kanske fler få upp ögonen för denna del av turf.
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Wallen »

Det finns statistik för respektive zon men jag skulle vilja se en mer samlad stats på alla zonerna i regionen. Vore kul att veta vilken zon som är mest populär för tillfället dvs i just denna omgång hur ofta den tas osv
User avatar
SaLa
Information Manager
Posts: 931
Joined: 17 Aug 2011 14:40
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by SaLa »

Wallen wrote:Det finns statistik för respektive zon men jag skulle vilja se en mer samlad stats på alla zonerna i regionen. Vore kul att veta vilken zon som är mest populär för tillfället dvs i just denna omgång hur ofta den tas osv
Under http://warded.se/turf/round.php ser du populäraste zonerna globalt. Välj region så ser du populäraste i regionen. Det är en topp 100-lista. Tror det är ganska precis det du frågar efter :)
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Wallen »

SaLa wrote:
Wallen wrote:Det finns statistik för respektive zon men jag skulle vilja se en mer samlad stats på alla zonerna i regionen. Vore kul att veta vilken zon som är mest populär för tillfället dvs i just denna omgång hur ofta den tas osv
Under http://warded.se/turf/round.php ser du populäraste zonerna globalt. Välj region så ser du populäraste i regionen. Det är en topp 100-lista. Tror det är ganska precis det du frågar efter :)
Hade för mig att jag sett den sidan men fick inte fram den innan... vilket berodde på att jag inte tittade runt ordentligt. Kanske borde ha någon länk till dessa zonstats från zones?
User avatar
Kajowi
Posts: 221
Joined: 19 Jul 2011 12:48
Country: Sweden
Location: Karlstad
Contact:

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Kajowi »

Just nu kan man se vilka zoner som haft flest besökare.

Men, jag skulle vilja se vilka som har haft flest unika besökare! :idea:
Passiv aktiv Turfare - Karlstad - Xperia Z3 Compact
Galaxy S - Xperia acro S
Image
User avatar
eddyueue
Master of Stats
Posts: 527
Joined: 04 Aug 2010 14:51

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by eddyueue »

Kajowi wrote:Just nu kan man se vilka zoner som haft flest besökare.

Men, jag skulle vilja se vilka som har haft flest unika besökare! :idea:
Finns en top 10 på förstasidan nu.
Post Reply

Return to “Tredje Part”