Nya zoner till Södertälje

Moderator: Zonemakers

Gosehob

Nya zoner till Södertälje

Post by Gosehob »

Hej! Det skulle vara trevligt med ett par zoner till i södertäje. Det är svårt att hålla jämna steg med dom som bor närmare stockholm. Jag har lagt förslag på några stycken.
Visserligen är jag nybörjare, men har fått blodad tand av det här... :-)
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Nya zoner till Södertälje

Post by StarDust »

Det var lite glest där så jag tog ut strösslaren. Tyvärr är du fortfarande chanslös mot Stockholm då det är så lite aktivitet i den staden. Om du lyckas locka fler spelare som kan stjäla dina zoner med jämna mellanrum så att du kan återta dem så får du mer poäng. Kollar du i forumet så hittar du fina affischer som du kan trycka och slänga upp lite varstans i stan. Lycka till!
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Gosehob

Re: Nya zoner till Södertälje

Post by Gosehob »

Såg dom nya zonerna idag. :-D Tack!
Jag har dragit igång en egen kampanj för att trigga mina vänner att sätta igång. Enträgen vinner...
Nu ska jag ut på en runda och njuta av vädret! :D
Gosehob

Re: Nya zoner till Södertälje

Post by Gosehob »

Puh!
Nu har man varit runt till nästan alla zoner i södertälje. :-) Av en slump så stötte jag faktiskt på en annan turfare som snodde några av mina zoner. Kul! :-D
Hoppas flera hittar hit och spelar här också.
Jag noterade dock en sak med dom nya zonerna. Det står att dom är i södermanland, medans dom befintliga är i stockholm. Är det korrekt?
När jag ändå är i farten så skulle det vara bra om ni kunde justera zonen hospitalvista så att den går lite mer ut åt vattnet. Man måste krypa halvvägs upp i slänten (som är en utmaning i sig) för att man ska kunna ta den.... Men å andra sidan, det ska väl vara lite utmaning. ;-)
Tack igen för dom nya zonerna!
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Nya zoner till Södertälje

Post by StarDust »

Nej det är helt fel. Jag som yrar i nattmössan. Jag tror jag har fixat till det men hojta till om det kvarstår en, gärna med namnet på zonen.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Gosehob

Re: Nya zoner till Södertälje

Post by Gosehob »

Hej!
Jag upptäckte att det var två zoner till som behöver ändras. Speedzone och highlandzone.
I morgon blir det nog en runda till. :-D
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Nya zoner till Södertälje

Post by Wallen »

Gosehob wrote:Hej!
Jag upptäckte att det var två zoner till som behöver ändras. Speedzone och highlandzone.
I morgon blir det nog en runda till. :-D
Om de behöver ändras så skriv gärna i felanmälantråden samt skriv lite på vilket sätt du anser att de behöver ändras.
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Nya zoner till Södertälje

Post by SunYour »

...och skicka gärna med en bild på varför... om det går :)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
snigel3
Posts: 11
Joined: 01 Dec 2012 23:07
Country: Sweden

Re: Nya zoner till Södertälje

Post by snigel3 »

Ser att detta är en ganska gammal post, men jag ser gärna att det kommer mer zoner i Södertälje. Jag har precis börjat med Turf och tycker det är hur kul som helst.. Hur stor chans är det att en zon som man föreslår verkligen kommer upp?

Kul att det finns några aktiva iaf i Södertälje :lol:

!EDIT! Jag gjorde 2 zoner nu i Södertälje, dock så råkade jag göra 1 två gånger...
wanwa
Posts: 486
Joined: 08 Oct 2012 14:54
Country: Sweden

Re: Nya zoner till Södertälje

Post by wanwa »

.
Last edited by wanwa on 16 Mar 2014 14:28, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Stockholm”