Jönköpings regionens diskussionstråd

Moderator: Zonemakers

Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Jönköpings regionens diskussionstråd

Post by Wallen »

En imponerande vessla av Quasso igår morse. 12:23 över 10 zoner kommer bli svårslaget!
robbieking
Posts: 22
Joined: 17 Nov 2011 17:41
Country: Sweden

Re: Jönköpings regionens diskussionstråd

Post by robbieking »

Riktigt starkt jobbat! Grattis Quasso!
Image
Samsung Galaxy Note
User avatar
RedWulfr
Posts: 89
Joined: 17 Feb 2012 09:13
Country: Sweden

Re: Jönköpings regionens diskussionstråd

Post by RedWulfr »

Schnyggt Quasso!
Image
sagoharen
Posts: 13
Joined: 08 Mar 2012 13:37
Country: Sweden

Re: Jönköpings regionens diskussionstråd

Post by sagoharen »

Det är en otrolig omgång, Vesslor flyger in, poäng upp i topp och massor av spelare. Hur kul som helst. Verkligen bra jobbat alla.
sagoharen
Posts: 13
Joined: 08 Mar 2012 13:37
Country: Sweden

Gratis är gott

Post by sagoharen »

Här kommer lite intressant information som jag hoppas ni får nytta av: På tisdag 8/5 mellan 07:30 och 08:30 kommer det göras en presentutdelning till cyklister på cykelbanor i Jönköping av Jönköpings Kommuns satsning på alla cyklister. Bäst att passera hyfsat tidigt då det är först till kvarn som gäller och antalet gåvopåsar är begränsat. Följande punkter finns att tillgängliga:

-Huskvarna Oset
-Kiosken vid busshpl Elmia och utanför Kinnarps arena
-Brunnsgatan, bron över Junegatan, östra sidan
-Knektaparken
-Piren
-Undergången mellan Hälsohögskolan och Högskolan
-Gjuterig. Övergångstället vid G:a brandstationen
-Munksjöbron, utanför Spira

Så ut och cykla och få en gåva (kanske ett cykelsadel skydd?)
cornrocket
Posts: 34
Joined: 07 May 2012 20:05
Country: Sweden
Location: Jönköping/Stockholm

Elmia

Post by cornrocket »

Jag och skarptass tog oss en första runda i Jönköping idag! riktigt kul, specielt när vi nästan sprang för att ta rosarium vid kfum innan någon kommer inte ihåg vem, han fuskade ju med cyckel och grejer men lätt oss ta den, tack :D Lovade skarptass att inte säga hur vi tog oss in på elmia... Ett tips är ju att se ut som att ni hörhemma :p Kan vara lite svårt om det inte är öppet för almänheten (vilket det nog inte var) men vi har ju vissat att det går!

Synd att appen inte finns för IOS dok, någon som vet om det utvecklas något? Turf är ju inte bara en kul grej utan verkligen en motivation till att röra på sig och gå ner i vikt och liknande!

Skulle vilja se mer utmanande turf zoner dok, jag försöker få med mig skarptass ut på munksjö men han vägrar... Någon som har tipps på Svåra zone områden? Vi taggar visingsö men får se :D
User avatar
RedWulfr
Posts: 89
Joined: 17 Feb 2012 09:13
Country: Sweden

Re: Jönköpings regionens diskussionstråd

Post by RedWulfr »

Svår och svår. Dryga dungen är vad den låter... dryg.

Iphoneapp lär vara på gång, men det finns ingen ETA utlovad.

För övrigt tror jag det var Sagoharen ni tävlade med uppe vid rosariet, tyckte jag hörde er yla i chatten :D
Image
cornrocket
Posts: 34
Joined: 07 May 2012 20:05
Country: Sweden
Location: Jönköping/Stockholm

Re: Jönköpings regionens diskussionstråd

Post by cornrocket »

Kul iaf :D Nah vi campade ut Sagoharen, det var nog spion vi hälsade på :P Kollade på gps kartan... Han verkar ju cyckla hela dagarna XD Man borde skaffa job som brevbärare eller något och turfa på vägen...:)
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Jönköpings regionens diskussionstråd

Post by Wallen »

Välkommen cornrocket!
Vill du ha svåra zoner föreslår jag att du lägger förslag på sådana i appen. Finns under help ->suggest zones och manhar 3 förslag per månad. Är ju inte säkert man får igenom förslagen men chansen är iaf större än om förslagen inte finns. Lobbar man se lite här i forumet så är chansen också större att få sina zonförslag godkända om man har bra argument.

Elmiazonerna är det flera som tagit men de är av given anledning inte jättepopulära
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Jönköpings regionens diskussionstråd

Post by Dacop »

Ett stort grattis till alla nya och gamla vesslor och bävrar i Jönköpingsregionen, nu ramlar det ju in nya varje dag, starkt jobbat!
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
Post Reply

Return to “Jönköping”