Eager beaver i Odense

Zorf
Posts: 20
Joined: 27 Mar 2012 19:56
Country: Denmark

Re: Eager beaver i Odense

Post by Zorf »

paldepind wrote:Var det i et specifikt forsøg på at få Eager Beaver? Ellers skal du jo bare cykle lidt hurtigere, og så er den der!
Nej, det er over mange forsøg, det er så den bedste tid for hvert mellemstykke, i et sammenhængende forsøg har jeg kun været nede på de 24:05 for samme rute. Problemet er yderligere, at den krydser gågaden og er på smalle stier langs åen, så det er ikke til at komme til i godt vejr.

Som jeg nævnte for dig tidligere, så tror jeg Allégården og VesterbroTorv i stedet for StPaulzone og Skansezone kunne gøre din rute endnu hurtigere, håber jeg får tid til at teste det i næste runde :)
(Eller jeg nævnte kun at du manglede Allégården, da jeg troede VesterbroTorv var en del af ruten.)
Image
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
paldepind
Posts: 90
Joined: 02 Apr 2012 19:17
Country: Denmark

Re: Eager beaver i Odense

Post by paldepind »

Zorf wrote:Som jeg nævnte for dig tidligere, så tror jeg Allégården og VesterbroTorv i stedet for StPaulzone og Skansezone kunne gøre din rute endnu hurtigere, håber jeg får tid til at teste det i næste runde :)
(Eller jeg nævnte kun at du manglede Allégården, da jeg troede VesterbroTorv var en del af ruten.)
VesterbroTorv var med i ruten. Hvis jeg tog Allégården og droppede StPaulzone og Skansezone ville jeg mangle en zone! Men det går ned af bakke fra StPaulzone til AarhusTain så det er mere effektivt end det ser ud på kortet.
Image Image
Zorf
Posts: 20
Joined: 27 Mar 2012 19:56
Country: Denmark

Re: Eager beaver i Odense

Post by Zorf »

paldepind wrote: VesterbroTorv var med i ruten.
Ser man det, troede Boulevarden var med :)
Men så giver det jo god mening, så er jeg klar til snart at komme og gøre dig kunsten efter ;)
Image
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Cral

Re: Eager beaver i Odense

Post by Cral »

Zorf wrote:Fedt, står der nogen steder, hvor mange point der skal til, for at nå de forskellige ranks? Har endnu ikke prøvet at være i samme zone som en anden, vi er vel 4-5 stykker om 70 zoner i Odense. Det giver ikke dobbelt, når jeg er en gang imellem er region lord i nordjylland og syddanmark samtidig vel?
Har lige smidt lidt posts og mails til mobilsiden.dk og mobildebat.dk om Turf - håber det giver lidt flere brugere i DK :)
User avatar
paldepind
Posts: 90
Joined: 02 Apr 2012 19:17
Country: Denmark

Re: Eager beaver i Odense

Post by paldepind »

Cral wrote:Har lige smidt lidt posts og mails til mobilsiden.dk og mobildebat.dk om Turf - håber det giver lidt flere brugere i DK :)
God idé! Har du oprettet en tråd i deres forum? Jeg kan ikke se nogen.
Image Image
cral
Zonemaker
Posts: 17
Joined: 01 Jun 2012 08:49
Country: Denmark
Location: Odense, Danmark
Contact:

Re: Eager beaver i Odense

Post by cral »

User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Eager beaver i Odense

Post by SunYour »

Tack för att du försöker posta i det forumet. Jag har försökt tidigare, men de tog bort meddelandet och gav mig en varning....
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Zorf
Posts: 20
Joined: 27 Mar 2012 19:56
Country: Denmark

Re: Eager beaver i Odense

Post by Zorf »

Så kom den første beaver i Odense i hus :)
Image
Den er ikke kommet på warded endnu, men gætter på tiden var 19:40,
der var i hvert fald ca. 10:20 block time tilbage ved første zone.
Var oppe på omkring 33km/t, tror snittet var 25-26km/t.
Havde 30sek takeover time ved de første 5 og 25sek ved de næste.
Så kom og prøv at fange en bæver :) tror der skal være meget lidt trafik, for at nå det.

Ruten var
ZorfsTurf - ZorfsZone - [zone]JørgensPark[/zone] - OksonNorth - OksonSouth - [zone]ØsterbækZone[/zone] - BouleZone - HiddenZone - AlbaniZone - GeorgsPark

Ser forresten ud til, at man ikke kan refererer til zoner med øæå i dem.
Ved i øvrigt ikke på hvilken rute min hidtil bedste tid på 22:09 er taget.
Image
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
qee4q
Posts: 31
Joined: 21 Feb 2012 09:46
Country: Denmark
Location: Odense, Denmark

Sv: Eager beaver i Odense

Post by qee4q »

Fedt! Stort til lykke :-D

Sendt fra min HTC Desire med Tapatalk2
Image
ImageImageImageImageImageImage
User avatar
SaLa
Information Manager
Posts: 931
Joined: 17 Aug 2011 14:40
Country: Sweden

Re: Eager beaver i Odense

Post by SaLa »

Til lykke! :-D Gott gjort!
Post Reply

Return to “Zones”