Statistik - vad vill du veta?

laser
Posts: 5
Joined: 03 Aug 2011 10:59

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by laser »

Kanske redan föreslagits i denna långa tråd, men jag skulle vilja ha stat på vilka zoner man själv tagit oftast, som det är nu kan man på förstasidan se vilken zon man tagit flest gånger, men jag vill även veta vilken jag tagit näst mest, tredjen mest osv ända ner till de man tagit en gång bara. :)
User avatar
mortuus
Donator
Posts: 498
Joined: 06 Sep 2010 13:47
Country: Sweden
Location: Malmö

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by mortuus »

laser wrote:Kanske redan föreslagits i denna långa tråd, men jag skulle vilja ha stat på vilka zoner man själv tagit oftast, som det är nu kan man på förstasidan se vilken zon man tagit flest gånger, men jag vill även veta vilken jag tagit näst mest, tredjen mest osv ända ner till de man tagit en gång bara. :)
jag med ,gärna nån top5 eller varför int10 på sin warded personliga statistik.
Mobil: Samsung Galaxy S5 White Ort: Malmö
Image Image ImageImage Image ImageImage
User avatar
Westeras
Zonemaker
Posts: 372
Joined: 26 Jun 2011 09:36
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Westeras »

Vore även intressant med att se vilka regioner man besökt. Jag borde kunna lista ut vilka 10 jag besökt. Men när nu semestern kommer och man kanske är ute och virrar i sverige så vore det bra att hålla koll på
beowulf
Posts: 53
Joined: 28 Mar 2012 09:18
Country: Sweden
Location: Söderhamn
Contact:

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by beowulf »

Jag skulle gärna se vilken placering och poäng personer hade förra dygnet och kanske någon indikator om de är på väg upp eller ner i rankingen.

På Round history vore det trevligt att kunna se den regionala statistiken även för tidigare omgångar. Väljer man en annan omgång försvinner regionsvalet idag. Beräkningen av antalet poängen vid omgångens slut borde också få en översyn för den är inte speciellt bra idag, i annat fall tas bort helt eftersom den annars bara förvirrar.
Image
Possanzini
Posts: 11
Joined: 29 May 2012 18:55
Country: Sweden
Location: CherryPark, Stockholm

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Possanzini »

Jag skulle gärna ha lite info om hur länge jag "ägt" en zon.
Vilken zon jag ägt längst tid osv.
Turfat på denna user sedan: 2012-05-27
Image
Leffman
Donator
Posts: 282
Joined: 16 Apr 2011 18:24

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Leffman »

Jag skulle vilja ha en Total points topplista på tex senaste 7 dagar, 14 dagar, 1mån, 3 mån, 6 mån, 1 år.
User avatar
Westeras
Zonemaker
Posts: 372
Joined: 26 Jun 2011 09:36
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Westeras »

Vore intressant med en totallista regionsvis vilka som tagit zoner i just den regionen sen Turf startade.
User avatar
eddyueue
Master of Stats
Posts: 527
Joined: 04 Aug 2010 14:51

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by eddyueue »

För några dagar sedan lades sidan "New zones" till under menyvalet "zones". Där listas senast 100 tillagda zoner för regioner.
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Zontjuven »

eddyueue wrote:För några dagar sedan lades sidan "New zones" till under menyvalet "zones". Där listas senast 100 tillagda zoner för regioner.
Riktigt bra Eddy!

Tilläggas är väl att dom nyaste syns först vid uppdateringen kl 03.00 varje natt.
Fd världsmästare i TURF
User avatar
AJ_
Posts: 122
Joined: 27 Feb 2012 20:32
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by AJ_ »

Trevligt.

Förbättringsförslag: Länka även till http://turfgame.com/map/<zon> från den listan så man lätt hittar var zonen ligger.
TurfWidget
Image
Mobil: Nexus 5X | Stad: Linköping
Post Reply

Return to “Tredje Part”