Frustrationstråden

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Frustrationstråden

Post by tomtebloss »

simonarvestrand wrote:Gjorde en insats igår och tog alla zoner i lidköping,götene,falköping fick bara neutralbounus :( hade nog minst fått en placering bättre med en takeoverbonus på varje
Du fick i alla fall pluspoäng. ;) I oktober tickade det minus ett antal timmar. Det var lagom kul... :cry:
Klashosh
Posts: 2
Joined: 02 Nov 2010 17:38

Re: Frustrationstråden

Post by Klashosh »

Jag blir så less! Det finns en zon här i Sundsvall (sundbridge) som ligger helt galet. Jag antar att det är pga att googles karta är sne. Iaf så måste man stå några meter öster om bron och typ sträcka ut armen över vattnet om man ska ha en chans att få zonen.
Det bästa vore om zonen förlängdes väster om bron så att man faktiskt kan stå på den och ta zonen som jag antar att det är tänkt. Om ni skulle vilja se över detta så vore det kanon.
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Frustrationstråden

Post by Arias »

Klashosh wrote:Jag blir så less! Det finns en zon här i Sundsvall (sundbridge) som ligger helt galet. Jag antar att det är pga att googles karta är sne. Iaf så måste man stå några meter öster om bron och typ sträcka ut armen över vattnet om man ska ha en chans att få zonen.
Det bästa vore om zonen förlängdes väster om bron så att man faktiskt kan stå på den och ta zonen som jag antar att det är tänkt. Om ni skulle vilja se över detta så vore det kanon.
Går nog snabbare om du postar i: Zoner -> Olämplig zon
Image
User avatar
Jojje
Posts: 694
Joined: 10 Aug 2010 11:45
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Frustrationstråden

Post by Jojje »

Klashosh wrote:Jag blir så less! Det finns en zon här i Sundsvall (sundbridge) som ligger helt galet. Jag antar att det är pga att googles karta är sne. Iaf så måste man stå några meter öster om bron och typ sträcka ut armen över vattnet om man ska ha en chans att få zonen.
Det bästa vore om zonen förlängdes väster om bron så att man faktiskt kan stå på den och ta zonen som jag antar att det är tänkt. Om ni skulle vilja se över detta så vore det kanon.
Om jag får ge dig ett tips så kan du ställa dig nere vid vattenkanten. ;) Vilken sida får du komma på själv (:
Bara en zon till
User avatar
Passar
Posts: 14
Joined: 07 Nov 2010 18:37
Country: Sweden
Location: Ängelholm

Re: Frustrationstråden

Post by Passar »

var i min gamla hemstad malmö på besök i helgen, tog några zoner, ser hur zoner jag tagit en efter en försvinner till någon annan.. många fler zoner där mot helsingborg, det var roligare.
Medalj:Image| Mobil: Galaxy 5 | Ort: Helsingborg
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Frustrationstråden

Post by Arias »

Passar wrote:var i min gamla hemstad malmö på besök i helgen, tog några zoner, ser hur zoner jag tagit en efter en försvinner till någon annan.. många fler zoner där mot helsingborg, det var roligare.
åk till Malmö oftare, tro mig, den staden behöver aktivitet !
Image
User avatar
Jojje
Posts: 694
Joined: 10 Aug 2010 11:45
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Frustrationstråden

Post by Jojje »

Arias wrote:
Passar wrote:var i min gamla hemstad malmö på besök i helgen, tog några zoner, ser hur zoner jag tagit en efter en försvinner till någon annan.. många fler zoner där mot helsingborg, det var roligare.
åk till Malmö oftare, tro mig, den staden behöver aktivitet !
Instämmer på den punkten faktiskt ;)
Bara en zon till
ndiwa
Posts: 10
Joined: 01 Oct 2010 12:25

Re: Frustrationstråden

Post by ndiwa »

JÄvligt irriterande att farbrorbanan bara tickar poäng. MEr aktivitet i Malmö vore definitivt bra
User avatar
mortuus
Donator
Posts: 498
Joined: 06 Sep 2010 13:47
Country: Sweden
Location: Malmö

Re: Frustrationstråden

Post by mortuus »

Haha malmö vinner känn er besegrade.
Mobil: Samsung Galaxy S5 White Ort: Malmö
Image Image ImageImage Image ImageImage
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Frustrationstråden

Post by tomtebloss »

OM tvåan ndiwa sätter fart så vinner hxn lätt. 2/3 kvar av månaden så ta inte ut någonting i förskott.
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”