Mer zoner i Vilhelmina !!!

Moderator: Zonemakers

Post Reply
kicksomeass
Posts: 6
Joined: 26 Jul 2012 17:48
Country: Sweden

Mer zoner i Vilhelmina !!!

Post by kicksomeass »

Hallå!!

Jag bönar och ber på mina knän... snälla sätt ut fler zoner i Vilhelmina!! Det har blivit nästan "tråkigt" att hämta samla dem nu.... Vill ha mera variationer i samband med träningen och vi är fler som kör nu! Så snäääääällla kan vi få mer zoner... 5 st är ingenting! Var i Falkenberg och turfa och de var så himla kul och det blev ju ett måste att man skulle ut varje dag! Så vill vi ha det i Villis!!

Bästa turfhälsningar!!
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Mer zoner i Vilhelmina !!!

Post by SunYour »

Okejdå, några till att leka med :)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
kicksomeass
Posts: 6
Joined: 26 Jul 2012 17:48
Country: Sweden

Re: Mer zoner i Vilhelmina !!!

Post by kicksomeass »

Åhh tusen tack! Var först!

Vad gäller zonen som heter Hellpath så fick jag mig arga blickar när jag gick in på baksidan av huset av husägaren... den zonen åker inte jag till... kan man flytta den kanske upp på parkeringen så slipper man smyga mellan husen...
Sen den andra zonen som heter WillSunWater ligger på en myr och det är riktigt jävligt att ta sig dit.. lutar nerför i sly och myrstackar och sen ska man klampa i myrvatten... snälla flytta även denna upp en bit... Det är helt okej att traska i skog och mark men inte när det blir alldeles åt fanders...

Är så glad åt de zonerna vi har fått annars... det var en riktig uppförsrunda... KUL!

men tacksam om ni flyttar de ovanstående zonerna som inte ligger på okejiga ställen...

Hej hopp!
User avatar
Dusty
Posts: 119
Joined: 30 Aug 2011 15:22
Country: Sweden
Location: Storuman

Re: Mer zoner i Vilhelmina !!!

Post by Dusty »

Last edited by Dusty on 10 Aug 2012 14:04, edited 2 times in total.
kicksomeass
Posts: 6
Joined: 26 Jul 2012 17:48
Country: Sweden

Re: Mer zoner i Vilhelmina !!!

Post by kicksomeass »

Perfekt! Då blir det riktigt flyt och även på vintern! För då kan man absolut inte ta sig dit 8-)
Post Reply

Return to “Västerbotten”