Gävleborg - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by StarDust »

Både HappyPier och PrisonZone är nu ändrad, inspektera gärna!
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
kazim2

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by kazim2 »

Hallå!
Steelthiszone i Sandviken har hamnat lite olämpligt eftersom cykelbanan över grässlänten är uppriven och igensådd med gräs! Turfare måste trampa runt i det nysådda gräset... Kanske inte helt populärt.
Föreslår att zonen "petas" lite norrut (det går en cykelväg genom grandungen där). Eller västerut till parkeringen går också bra men då har man inte samma utsikt över Stålverket :)
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by SunYour »

kazim2 wrote:Hallå!
Steelthiszone i Sandviken har hamnat lite olämpligt eftersom cykelbanan över grässlänten är uppriven och igensådd med gräs! Turfare måste trampa runt i det nysådda gräset...
Flyttade på den lite nu. Hoppas att alla cykelvägar inte försvinner i stan för er! :)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
Nattkryp
Posts: 298
Joined: 15 Aug 2011 09:36

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by Nattkryp »

StarDust wrote:Både HappyPier och PrisonZone är nu ändrad, inspektera gärna!
Prisonzone är kanon nu. Nu slipper jag stå i träsket utanför fängelset och se allmänt skum ut. Tackar!
valter
Posts: 2
Joined: 18 Sep 2012 22:25
Country: Sweden

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by valter »

Hejsan!
Jag skulle bara vilja upplysa om att zonen BarrackZone ligger alldeles bredvid ett hem för mentalt handikappade och ibland instabila personer. Min tanke är att man kanske skulle ta bort den zonen så att de som bor där skulle slippa fundera på vilka det är som står utanför deras hus mitt i natten och drar iväg efter att ha ståt stilla en kort stund. det är huset precis söder om zonen.
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by SunYour »

valter wrote:Hejsan!
Jag skulle bara vilja upplysa om att zonen BarrackZone ligger alldeles bredvid ett hem för mentalt handikappade och ibland instabila personer. Min tanke är att man kanske skulle ta bort den zonen så att de som bor där skulle slippa fundera på vilka det är som står utanför deras hus mitt i natten och drar iväg efter att ha ståt stilla en kort stund. det är huset precis söder om zonen.
Mja, flyttad så det är lite närmre från cykelvägen i alla fall
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
valter
Posts: 2
Joined: 18 Sep 2012 22:25
Country: Sweden

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by valter »

Wow det gick fort! tack!
User avatar
Nattkryp
Posts: 298
Joined: 15 Aug 2011 09:36

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by Nattkryp »

Den nya zonen Salmonzone är vid en lekplats i villaområdet. En lämpligare plats där man inte behöver känna sig uttittad skulle vara strax nordost om dess nuvarande placering, t.ex. på bron/övergången över ån som faktiskt är en rätt mysig plats också, samt mer otillgänglig för bilar. Alternativt att bara flytta den rakt österut, på andra sidan villorna över träden. Om jag minns rätt så går det en promenad/cykelstig just där.

Annars är de nya zonerna jag besökt hittills helt okej. De två nära travbanan ska jag försöka spana in imorgon.
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by Wallen »

Nattkryp wrote:Den nya zonen Salmonzone är vid en lekplats i villaområdet. En lämpligare plats där man inte behöver känna sig uttittad skulle vara strax nordost om dess nuvarande placering, t.ex. på bron/övergången över ån som faktiskt är en rätt mysig plats också, samt mer otillgänglig för bilar. Alternativt att bara flytta den rakt österut, på andra sidan villorna över träden. Om jag minns rätt så går det en promenad/cykelstig just där.

Annars är de nya zonerna jag besökt hittills helt okej. De två nära travbanan ska jag försöka spana in imorgon.
Salomonzone flyttad till bron... turf on :)
Guest

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by Guest »

Wallen wrote:
Nattkryp wrote:Den nya zonen Salmonzone är vid en lekplats i villaområdet. En lämpligare plats där man inte behöver känna sig uttittad skulle vara strax nordost om dess nuvarande placering, t.ex. på bron/övergången över ån som faktiskt är en rätt mysig plats också, samt mer otillgänglig för bilar. Alternativt att bara flytta den rakt österut, på andra sidan villorna över träden. Om jag minns rätt så går det en promenad/cykelstig just där.

Annars är de nya zonerna jag besökt hittills helt okej. De två nära travbanan ska jag försöka spana in imorgon.
Salomonzone flyttad till bron... turf on :)
Ser bra ut :). Tackar.
Locked

Return to “Gävleborg”