Gävleborg - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by Blabert »

Oskarzone Lekplats, kan flyttas mot Parkvägen och lite söderut.

Huntpark Lekplats, kan flyttas söderut över gången och göras mindre (lekplatsen ligger i norra delen av zonen)
Image
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by StarDust »

Oskarzone flyttad österut och täcker hela gräsmattan. Kan säkerligen tas utan att störa de lekande barnen, definitivt i östra hörnet där streetview visar att det är redan lite upptrampat.

Huntpark modifierad enligt anvisning.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Jost
Posts: 10
Joined: 13 Apr 2012 11:46
Country: Sweden

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by Jost »

Zonen Källparken i Söderhamn verkar inte fungera. Den dök upp som zon i appen idag. Jag och Toby har båda försökt tagit den men fastnar på "taking zone". Ser att zonen inte syns alls på webben. Vanligt fenomen för nya zoner eller har något gått snett?
AlirDruid
Posts: 1
Joined: 02 Aug 2012 14:59
Country: Sweden

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by AlirDruid »

Jost wrote:Zonen Källparken i Söderhamn verkar inte fungera. Den dök upp som zon i appen idag. Jag, AlirDruid och Toby har försökt tagit den men fastnar på "taking zone". Ser att zonen inte syns alls på webben. Vanligt fenomen för nya zoner eller har något gått snett?
Jost
Posts: 10
Joined: 13 Apr 2012 11:46
Country: Sweden

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by Jost »

Nu är visst Källparken helt borta.
Jost
Posts: 10
Joined: 13 Apr 2012 11:46
Country: Sweden

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by Jost »

Källparken dök upp igen på Julafton och fungerar nu perfekt. Tack och god fortsättning
affanicaffan
Posts: 605
Joined: 16 Nov 2012 00:27
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by affanicaffan »

StarZone är en ganska unik zon, den har 20 (!) hörn och har bara tagits en enda gång... då varje hörn gör spelet lite långsammare (rykte/missuppfattning) kan man väl spara in någon tusendel här kanske? (många bäckar små) :) Rolig zon dock, men om man byter antalet uddar på stjärnan från 10 till 5 så har den ju kvar sin karaktäristiska form ändå (det ordet var lättare att tänka än att skriva ;) ) Jag upptäckte det via http://turf.urbangeeks.org/ , den stack liksom ut från mängden ;)
I'M BACK!!! :D Åtminstone tills knät strejkar igen (augusti 2017) ;)
User avatar
Jojje
Posts: 694
Joined: 10 Aug 2010 11:45
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by Jojje »

Ingen rör min zon! Dessutom är den fin!
Bara en zon till
affanicaffan
Posts: 605
Joined: 16 Nov 2012 00:27
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by affanicaffan »

stilpoäng! Synd bara att du inte har så mycket konkurrens om zonen :/ Men är inte
MYPointOfView också fin, med hälften så många hörn... :) Bah, det är inte ens i min region, nu har jag sagt det jag vill säga och håller mig till att felanmäla min egen stad istället ;)
I'M BACK!!! :D Åtminstone tills knät strejkar igen (augusti 2017) ;)
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Gävleborg - Felanmälan

Post by StarDust »

affanicaffan wrote:StarZone är en ganska unik zon, den har 20 (!) hörn och har bara tagits en enda gång... då varje hörn gör spelet lite långsammare (rykte/missuppfattning) kan man väl spara in någon tusendel här kanske? (många bäckar små) :) Rolig zon dock, men om man byter antalet uddar på stjärnan från 10 till 5 så har den ju kvar sin karaktäristiska form ändå (det ordet var lättare att tänka än att skriva ;) ) Jag upptäckte det via http://turf.urbangeeks.org/ , den stack liksom ut från mängden ;)
Det här är en riktigt gammal zon, vet inte riktigt vem som byggt den men den är riktigt unik så jag tycker vi behåller den som den är.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Locked

Return to “Gävleborg”