Borlänge

Moderator: Zonemakers

Guest

Re: Borlänge

Post by Guest »

3 av dom nya zonerna är invigfda av mig. :)
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Borlänge

Post by SunYour »

Trevligt. Logga gärna in på forumet innan du skriver :-)
Hoppas att ni bilr fler där uppe. Det var inte så länge sedan de första zonerna ploppade upp där...
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
whak
Posts: 6
Joined: 26 Feb 2013 12:16
Country: Sweden
Location: Borlänge

Re: Borlänge

Post by whak »

Det finns nog iaf lite större chans att få några fler att spela här i Kvarnsveden nu när vi iaf har 4 zoner inom lämpligt område.

Är nyinflyttad i Borlänge så tyvärr känner jag inge folk här i Kvarnsveden som man kan dra med i turf träsket.
Phone: Htc Desire | Location: Borlänge
Image
WikkeOWL
Posts: 34
Joined: 16 May 2012 19:28
Country: Sweden

Re: Borlänge

Post by WikkeOWL »

Vi har lite problem med Tunazone. Den flyttar sig vid tagning, så man får jaga runt den ett bra tag innan det går att ta den. Många har samma problem med den. Kan det gå att göra den lite större så man inte halkar ur den när man står mitt i den?
WikkeOWL
Mobil: OnePlus One
Stad: Borlänge
WikkeOWL
Posts: 34
Joined: 16 May 2012 19:28
Country: Sweden

Re: Borlänge

Post by WikkeOWL »

På Torsdag 26/9 öppnar nya handelsplatsen på Norra Backa. Det finns säkert zonförslag i det området...
WikkeOWL
Mobil: OnePlus One
Stad: Borlänge
User avatar
MsEH
Posts: 12
Joined: 14 Jul 2012 01:21
Country: Sweden

Re: Borlänge

Post by MsEH »

Hej,

Det börjar bli jättetrångt i Borlänge. Vet att många har kommit med zonförslag via appen, går det att ganska snart få lite nytt?
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Borlänge

Post by Dacop »

Hoppas trängseln har mildrats något med den senaste tidens tillskott. :)

Nästa gång blir det nog ännu mer fokus på ytterområden så det vore fint om ni kunde lämna lite förslag och ideer kring åt vilket håll, vilka områden som bör prioriteras och så vidare.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
User avatar
MsEH
Posts: 12
Joined: 14 Jul 2012 01:21
Country: Sweden

Re: Borlänge

Post by MsEH »

Jepp, lägger förslag på norra yttre delarna av borlänge genast! :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
User avatar
MsEH
Posts: 12
Joined: 14 Jul 2012 01:21
Country: Sweden

Re: Borlänge

Post by MsEH »

Hmmm.. fick bara föreslå en zon. Iaf så har vi snackat om att det skulle vara trevligt med zoner i ytterområden så det blir en längre cykeltur. Norrut i Borlänge så går det lite småvägar runt älven. Typ Tolvmilavägen o uppåt o runt tillbaka.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
zoega
Posts: 53
Joined: 05 Jun 2012 14:57
Country: Sweden

Re: Borlänge

Post by zoega »

Jag har många gånger tänkt att det vore trevligt att knyta ihop Borlänge med Falun, det finns ju en fin cykel väg längs Leksandsvägen och sen in mot kvarnsveden.
Sedan gamla faluvägen till Ornäs och därefter Runnleden till Falun/Främby där zonerna börjar igen.
Om man placerar zoner med 1-2 km mellanrum tror jag man skulle få en riktigt brs runda. Måste dock tänkas till en del med zonplaceringarna så det inte blir en bilturfarslinga...

Då skulle tillochmed jag ta mig till Borlänge regelbundet för lite turfning, iaf när det är plusgrader...
Post Reply

Return to “Dalarna”