Automatisk stängning av "Zone taken" rutan

Förslagsdiskussioner

Moderators: TBIT, Stonecape

User avatar
Wettis
Posts: 50
Joined: 14 Aug 2012 22:06
Country: Sweden
Contact:

Automatisk stängning av "Zone taken" rutan

Post by Wettis »

Hej!
Detta förslag är säkert lagt nånstans men då får ni se detta som en bump. Jag tycker att rutan som kommer upp efter att man har tagit en zon och som talar om från vem man tagit zonen, hur många poäng den ger etc borde stängas ner automatiskt efter ca 5 sekunder. Tycker det är väldigt drygt att jämt behöva fippla på luren efter varje zontagning.

Kör så det ryker!
User avatar
Isengrim
Posts: 520
Joined: 24 Jul 2012 01:15
Country: Sweden
Location: BeerBeach

Re: Automatisk stängning av "Zone taken" rutan

Post by Isengrim »

Efter varje behöver man ju inte men visst är det drygt när man har 20 uppe eller mer :D
User avatar
Bluebirch
Posts: 83
Joined: 22 Jun 2012 21:23
Country: Sweden
Location: Röbäck

Re: Sv: Automatisk stängning av "Zone taken" rutan

Post by Bluebirch »

Det finns uppsatt på implementera-listan. NÄR är däremot något vi alla undrar över.

Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
äppelgran
Posts: 19
Joined: 19 Jul 2012 21:08
Country: Sweden

Re: Automatisk stängning av "Zone taken" rutan

Post by äppelgran »

Automatisk stängning vill jag inte ha men kanske att de klumpas ihop i ett meddelande. Annars missar man ju vem som hade zonen innan.
User avatar
Bluebirch
Posts: 83
Joined: 22 Jun 2012 21:23
Country: Sweden
Location: Röbäck

Re: Automatisk stängning av "Zone taken" rutan

Post by Bluebirch »

äppelgran wrote:Automatisk stängning vill jag inte ha men kanske att de klumpas ihop i ett meddelande. Annars missar man ju vem som hade zonen innan.
Gör det konfigurerbart.
User avatar
Nattkryp
Posts: 298
Joined: 15 Aug 2011 09:36

Re: Automatisk stängning av "Zone taken" rutan

Post by Nattkryp »

Bluebirch wrote:
äppelgran wrote:Automatisk stängning vill jag inte ha men kanske att de klumpas ihop i ett meddelande. Annars missar man ju vem som hade zonen innan.
Gör det konfigurerbart.
Exakt. Ju fler valmöjligheter desto bättre.

Turfar jag med displayen igång 100% av tiden så vill jag gärna slippa trycka bort rutan manuellt. Då är det kanon om den försvinner av sig själv så att jag kan fokusera på att trampa ur zonen istället för att pilla på skärmen medan jag är i farten. Däremot om jag fick-turfar så är det lite mer strunt samma. Konfigurerbart är bra.
User avatar
Wettis
Posts: 50
Joined: 14 Aug 2012 22:06
Country: Sweden
Contact:

Re: Automatisk stängning av "Zone taken" rutan

Post by Wettis »

Så jäkla nice att denna funktion kom med i senaste uppdateringen. Sååå skönt att slippa fippla med luren efter varje take. Tack som fan!

Men går det att förlänga tiden liiiite grann. Rutan försvinner lite väl snabbt kan jag tycka :)
coolacrille
Posts: 131
Joined: 03 Dec 2012 02:03
Country: Sweden

Re: Automatisk stängning av "Zone taken" rutan

Post by coolacrille »

Konfigurerbart, snääääälla... När man turfar i en stor stad så vill man ofta veta vem man har nallat zoner av även när man kör pro i fickan.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
User avatar
popeye
Posts: 79
Joined: 16 Jul 2012 19:30
Country: Sweden

Re: Automatisk stängning av "Zone taken" rutan

Post by popeye »

Wettis wrote:Så jäkla nice att denna funktion kom med i senaste uppdateringen. Sååå skönt att slippa fippla med luren efter varje take. Tack som fan!
Instämmer :D
Image
User avatar
LeiLar
Posts: 933
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Automatisk stängning av "Zone taken" rutan

Post by LeiLar »

Jupp, detta var guld! Plus 'Zone blocked' - också guld! Tack för två utomordentliga funktioner!!
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
Post Reply

Return to “Förslag”