Cykelturistveckan 2013 - hjälp mig med idéer

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

TBIT
Issue Manager
Country: Sweden

Re: Cykelturistveckan 2013 - hjälp mig med idéer

Post by TBIT »

Drassen: Om detta blir av, kan du ordna så att att jag kan låna strandflaggan med Turf-logo då? Dvs att du har den i Karlskrona.
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
Drassen
Site Admin

Post by Drassen »

Tyvärr så kan jag inte ordna det så lätt av olika skäl. Men kontakta simon så kan han kanske skicka med posten.
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
TBIT
Issue Manager

Post by TBIT »

Drassen wrote:Tyvärr så kan jag inte ordna det så lätt av olika skäl. Men kontakta simon så kan han kanske skicka med posten.
Just det, du är ju bortrest.
TBIT
Issue Manager

Post by TBIT »

En uppdatering!

På onsdagen i Cykelturistveckan 2013 (31 juli) mellan 14-20 så arrangeras Bräkne Byafest och jag har bokat ett bord (kostade mig 150 kr) enbart för att marknadsföra Turf!

Förhoppningsvis så kommer merparten av deltagarna i Cykelturistveckan att besöka detta spektakel, men även annat löst folk.

Min plan:
  • Vi är några turfare som står vid bordet och visar Turf för intresserade
  • Vi delar ut flyers med Turf-reklam
  • På en TV så spelar vi en DVD-skiva som visar olika filmklipp om Turf
  • Har ett skrivblock där besökare kan skriva upp namn och e-postadress för att bli kontaktade med mer information senare (framförallt riktat mot iOS-användare)

Det jag skulle vilja ha hjälp med är:
  1. Sällskap!
  2. Videoklipp om Turf
  3. Framtagning & tryck av flyers
  4. Tillverkning av en 2,5 meter lång banderoll med lämplig text
  5. Några zoner i närheten (ska prata med zongeneralen)
snabelanna

Post by snabelanna »

TBIT wrote: Om Landet Runt-inslaget kunde ge nya turfare (hej Snabelanna!) så borde detta också kunna göra det... :D
Hej, hej, funderar på att med Sune komma ner på onsdag. :-)
* Min TURF-sida; Snabelanna
* Min insomnade Turfblogg "Snabelanna" https://snabelanna.wordpress.com/
* Min insomnande blogg "Anmaja"; http://blogg.omakastengods.se/
TBIT
Issue Manager

Post by TBIT »

snabelanna wrote:
TBIT wrote: Om Landet Runt-inslaget kunde ge nya turfare (hej Snabelanna!) så borde detta också kunna göra det... :D
Hej, hej, funderar på att med Sune komma ner på onsdag. :-)
Ni är otroligt välkomna! Jag är på resande fot idag men hör av mig imorgon!
TBIT
Issue Manager

Post by TBIT »

Aktuell status:
  • iUser15, Snabelanna och Sune kommer att hjälpa mig på plats
  • 1000 reklamblad (så att de räcker till fler tillfällen också) beställda och kommer att levereras av UPS imorgon (måndag)
  • Jag provkör just nu den DVD-skivan jag satt ihop med Turf-klipp och bränt (om den fungerar korrekt ska jag bränna en backup)
  • Turf-utvecklarna har lånat ut strandflagga och en banderoll som jag ska sätta upp
  • Bräkne-Hoby får zoner som nya turfare kan prova på. Det är mitt önskemål och förhoppning att ni som redan är turfare håller er borta från dessa zoner mellan klockan 13:30 och 21:00 på onsdag 31 juli!
  • Utrusningslista skriven
snabelanna

Post by snabelanna »

TBIT wrote:Aktuell status:
  • 1000 reklamblad (så att de räcker till fler tillfällen också) beställda och kommer att levereras av UPS imorgon (måndag)
  • Jag provkör just nu den DVD-skivan jag satt ihop med Turf-klipp och bränt (om den fungerar korrekt ska jag bränna en backup)
  • Turf-utvecklarna har lånat ut strandflagga och en banderoll som jag ska sätta upp
  • Bräkne-Hoby får zoner som nya turfare kan prova på. Det är mitt önskemål och förhoppning att ni som redan är turfare håller er borta från dessa zoner mellan klockan 13:30 och 21:00 på onsdag 31 juli!
Hej TBIT!
Jag har försökt kommentera på din blogg, men den där (djäkla) verifieringsgrejen stoppar mig och det står att jag ska backa och göra om - fast jag gör rätt. Jag vill jättegärna komma och det är planerat så men måste reservera mig för en eventuell resa till norra Öland, som jag hoppas inte ska krocka med detta. Men du vet, lagen om all djävlighet.
Hoppas vi ses!
Anna
* Min TURF-sida; Snabelanna
* Min insomnade Turfblogg "Snabelanna" https://snabelanna.wordpress.com/
* Min insomnande blogg "Anmaja"; http://blogg.omakastengods.se/
SaLa
Information Manager

Post by SaLa »

TBIT wrote:Aktuell status:

Nice! Bra jobbat!!
TBIT
Issue Manager

Post by TBIT »

snabelanna wrote: Hej TBIT!
Jag har försökt kommentera på din blogg, men den där (djäkla) verifieringsgrejen stoppar mig och det står att jag ska backa och göra om - fast jag gör rätt. Jag vill jättegärna komma och det är planerat så men måste reservera mig för en eventuell resa till norra Öland, som jag hoppas inte ska krocka med detta. Men du vet, lagen om all djävlighet.
Hoppas vi ses!
Anna
Du borde redan vara godkänd eftersom du kommenterat förut. Kanske jag borde undersöka vad som hänt... men e-post till turf@blekinge.it fungerar också! Och om du får förhinder så är det inte mer med det! :)
Post Reply

Return to “Allmänt”