Västra Götaland - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

NewDawn
Posts: 44
Joined: 05 Nov 2011 21:00
Country: Sweden

Re: Västra Götaland - Felanmälan

Post by NewDawn »

coolacrille wrote:
embeoo wrote:Ingen skövdeturfare förutom coolacrille som hänger här, och har en åsikt?

Kan du rita lite i paint eller något hur cykelbanan egentligen går då? Själva husen har jag svårt att tro att de flyttats, och zonen går ju nästan till tomtgränserna.
Flytta den ett par meter västerut. http://i.imgur.com/R7litds.png Jag vet att det ser konstigt ut på kartan, men så är det i verkligheten.

EDIT: tjat funkar alltid härinne ;)
Jodå, jag är Skövde-turfare och brukar hänga här i forumet men har visst missat den här tråden. Jag har inte tagit Uddaberg lika ofta som Coolacrille och kommer inte ihåg om den skulle ha varit besvärlig. Jag var i alla fall där och tog den i dag och det gick utan problem för mig på cykelvägen.
User avatar
LoneDog
Posts: 657
Joined: 26 Apr 2012 08:50
Country: Sweden
Location: Short Valley
Contact:

Re: Västra Götaland - Felanmälan

Post by LoneDog »

Zonen "urspårat" måste flyttas.
Anledning? Zonen ligger mitt i spåret för tågtrafiken och det är tänkt man ska ta den från bron men, stort MEN finns inga staket mot spåret, föreslår ni flyttar den som jag illustrerat med bilden här.
Image
-----
Nya zonen "vattenlek" kanske bör göras större då det var en väldigt brant sluttning till zonens kant på drygt 10m, gammal järnväg därför det sluttar.
Image

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
- - : Du kan inte simma motströms i chokladströmmen : - -
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Västra Götaland - Felanmälan

Post by SunYour »

Ah, du menar för att inte locka till att ta den på spåret från norra sidan?
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Västra Götaland - Felanmälan

Post by SunYour »

Zonerna justerade ungefär enligt önskemål...
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
LoneDog
Posts: 657
Joined: 26 Apr 2012 08:50
Country: Sweden
Location: Short Valley
Contact:

Re: Västra Götaland - Felanmälan

Post by LoneDog »

SunYour wrote:Ah, du menar för att inte locka till att ta den på spåret från norra sidan?
Exakt, kom på mig själv faktiskt när jag turfade i lördags så jag gick först ut på spåret än gå upp på trappan :smile:

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
- - : Du kan inte simma motströms i chokladströmmen : - -
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Västra Götaland - Felanmälan

Post by SunYour »

Ni som läst igenom forumet har säkert redan dykt på liknande text:
tomtebloss wrote: Kära Kronobergare! Nu är det dags att uppgradera zonrapporteringssystemet! Vi flyttar härmed från forumet till: http://issues.turfgame.com. Detta gör vi för att vi vill samla alla felrapporter på ett ställe och för att göra själva rapporteringen smidigare och tydligare för alla inblandade. Man kommer att kunna prenumerera på regioner för att hålla koll på de ställen man vill.

Länken till felrapportering av zoner är http://issues.turfgame.com/zones där man börjar med att välja zon. Om man vill så kan man lägga på namnet på zonen i adressen själv, t.ex. http://issues.turfgame.com/zones/LjungPlaza

Nu avslutar vi detta långa kapitel och låser tråden. Frågor om issue trackern kan besvaras i viewtopic.php?f=42&t=3382
Detta gäller nu alltså även för er region med start omgående :-)

Väl mött på issuewebben!
PS: Diskussioner och förslag på nya zoner kan vi skapa nya trådar för precis som vanligt! Bara rena felrapporter på issuewebben tack!
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
LoneDog
Posts: 657
Joined: 26 Apr 2012 08:50
Country: Sweden
Location: Short Valley
Contact:

Re: Västra Götaland - Felanmälan

Post by LoneDog »

Suck, "why fix it when its not broken "
det där jag inte stöd för Tapatalk, kräver att man sitter vid en dator för att kunna rapportera =(

-1 på det

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
- - : Du kan inte simma motströms i chokladströmmen : - -
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Västra Götaland - Felanmälan

Post by StarDust »

Den här tråden ska vara låst ju...
Det är trasigt för oss zonmakare som känner oss tvungna att läsa i princip ALLT som skrivs i forumet. Nu går felanmälningarna åtminstone endast till de ansvariga. :)
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Västra Götaland - Felanmälan

Post by SunYour »

Nu är den låst på riktigt :-)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Locked

Return to “Västra Götaland”