Hva' sker der..?

Post Reply
SneakPeek
Posts: 3
Joined: 18 Aug 2013 01:10
Country: Denmark

Hva' sker der..?

Post by SneakPeek »

Hmmm. I sverige er der blevet oprettet 15 nye zoner i løbet af få dage. Jeg har selvfølgelig afleveret mine 3 forslag, men i Danmark sker der... Ikke en skid...
Den seneste zone der er blevet oprettet i Hovedstaden var den 24. december 2012. En julegave :lol:

Jeg har også lavet et indlæg i forum omkring en zone, der ikke er tilgængelig, men det sker der ikke noget ved. Ikke for at hænge nogen ud, men jeg må konstatere, at Cicero ikke har været aktiv siden 2. juli og paldepind siden 19. juni. :shock:
Jaja, jeg ved det godt... Sommerferie (semester) og alt det der... 8-)

Måske skal vi have nogle flere Zonemaker's i DK, hvis der skal holdes liv i Turf i DK. Det er ligesom om, at nye Turf'ere er mest aktive og ikke fordi jeg vil pege på nogen bestemt, men jeg er altså temmelig ny Turf'er ;)

Happy Turf'ing

/Henrik alias SneakPeek
User avatar
kaninmage
Zonemaker
Posts: 216
Joined: 30 Jun 2012 11:11
Country: Sweden
Location: Malmoe

Re: Hva' sker der..?

Post by kaninmage »

Hej SneakPeek!

Jag läste din rapport om MadsenPladsen (som inte är tillgänglig) dagen efter att du lagt den, men har tyvärr inte kommit loss för att faktiskt undersöka och lösa problemet än. Din rapport glöms inte bort, det är bara tid/prioritering på min sida som gör att inget hänt än, men jag ska försöka komma loss i dagarna (allra senast tisdag, då våra övernattande gäster reser hem). =)

Jag är en relativt ny zonläggare så jag har inte full koll på vilka tröskelvärden som ska uppnås i aktivitet innan nya zoner läggs ut. Min bedömning (tidigare) var att det krävdes mer aktivitet i de danska regionerna än vad som finns i dagsläget, men jag förstår moment 22 i att nya zoner lockar till aktivitet, men det krävs aktivitet för nya zoner. Jag slår ytterligare ett öga på aktivitetsstatistiken så fort jag får tillfälle, samt rådfrågar mina mer erfarna kollegor. =)

Hoppas att detta duger som svar till dig för tillfället, jag återkommer här så fort jag hunnit undersöka ovanstående, oavsett utfall. =)

/Kaninmage
Cicero
Posts: 37
Joined: 06 Mar 2013 13:51
Country: Denmark

Re: Hva' sker der..?

Post by Cicero »

Mht. zoner i DK, så er jeg Cicero ikke tildelt et område i Danmark endnu, og må således ikke rette eller oprette zoner i DK, dette er Paldepind og kaninmage der har rettighederne til DK for øjeblikket.
Får jeg derimod tilladelsen til et område, så skal jeg straks se på sagerne.

//Cicero
User avatar
kaninmage
Zonemaker
Posts: 216
Joined: 30 Jun 2012 11:11
Country: Sweden
Location: Malmoe

Re: Hva' sker der..?

Post by kaninmage »

Cicero, you have a pm! ;)

/Kaninmage
User avatar
paldepind
Posts: 90
Joined: 02 Apr 2012 19:17
Country: Denmark

Re: Hva' sker der..?

Post by paldepind »

Nu er det ikke sådan, at der bare skal laves nye zoner med faste intervaller. Det er korrekt, at jeg har lavet tæt på ingenting det sidste stykke tid, andet end selv at turfe lidt. Men jeg har holdt øje med aktiviteten, og den er ikke noget at snakke om. Derfor har jeg vurderet, at der ikke har været behov for nye zoner - i hvert fald ikke de steder, hvor der allerede findes zoner.
Image Image
Post Reply

Return to “Generelt”