Lagturf

embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Lagturf

Post by embeoo »

Äh, låt BigAl få visa att ensam är stark. Men en manuell rensning av inaktiva lag skulle vara bra.

Överhuvudtaget är det många lag där individerna stretar på men laget sedan länge spelat ut sin roll. Men att utveckla att lagledarn måste bekräfta sitt lag löpande känns lite overkill.
Jimo
Posts: 587
Joined: 19 May 2012 19:06
Country: Sweden
Location: Gurkstaden vid Mälaren

Re: Lagturf

Post by Jimo »

Det tar trots allt lite kraft av servern med alla lag så jag instämmer med SunYour.
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Lagturf

Post by embeoo »

Det får väl knegge säga, men gissar ändå att antalet som tittar på sidan spelar större roll för lasten än antalet lag :)
gutebaggen
Posts: 8
Joined: 24 Apr 2013 22:42
Country: Sweden
Location: Gotland

Re: Lagturf

Post by gutebaggen »

hej
ligger lagturfen nere just nu? finns det någon länk som fungerar för nya lagspelare, eller för inaktiva lagturfare som vill starta på nytt?
CODE: SELECT ALL

Image
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Lagturf

Post by Dacop »

Sidan verkar ha somnat igen, fyra dagar sedan senaste uppdateringen.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
User avatar
DIProgan
Posts: 692
Joined: 21 Aug 2013 08:47
Country: Sweden
Contact:

Re: Lagturf

Post by DIProgan »

Dacop wrote:Sidan verkar ha somnat igen, fyra dagar sedan senaste uppdateringen.
... och nu 5
Running the third-party project https://turfbridge.com
User avatar
bubblan
Posts: 209
Joined: 03 Mar 2013 13:16
Country: Sweden
Location: King of Södermalm

Re: Lagturf

Post by bubblan »

Men hallå, kan vi kicka igång lagturfen nu. Snart omgångsslut och då måste man kunna se ställningen!
Image
User avatar
knegge
Posts: 178
Joined: 20 Sep 2012 16:58
Country: Sweden

Re: Lagturf

Post by knegge »

Kanske vore en idé att kunna ställa lagen till inaktiva, så man inte behöver radera och börja om.
Uppdateringen hade fastnat igen, petade igång igen.
Image
User avatar
Isengrim
Posts: 520
Joined: 24 Jul 2012 01:15
Country: Sweden
Location: BeerBeach

Re: Lagturf

Post by Isengrim »

Det jag saknar är en sammanställning i hur det har gått i lagturfen. En toplista omgång för omgång. Med det så tror jag det kan bli lite bättre fart på lagen.

Likaså att kunna sortera lagen utifrån hur många medlemmar det är i dom så man kan jämför med lag som har lika många medlemmar.
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Lagturf

Post by Dacop »

Försöker lägga till Ölandscalle till mitt lag men får felmeddelande "Unknown username, please try again!". Problem med svenska specialtecken?
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
Post Reply

Return to “Tredje Part”