Medaljer

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
User avatar
tequilagold
Posts: 23
Joined: 18 Sep 2012 21:32
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Medaljer

Post by tequilagold »

Saknar miniatyren av Dawn Ninja på första sidan i denna tråd.
Än så länge finns bara en storlek (stor).
Ser lite oestetiskt ut i signaturen.
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
tequilagold
Posts: 23
Joined: 18 Sep 2012 21:32
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Medaljer

Post by tequilagold »

Jag löste "problemet" temporärt på egen hand som synes.
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
dontotto
Posts: 60
Joined: 14 Dec 2013 09:34
Country: Sweden

Re: Medaljer

Post by dontotto »

Jag tycker speedmaster100 är värd den ;)

Sent from my LG G2 using Tapatalk
User avatar
thebear77
Posts: 30
Joined: 23 Feb 2014 23:23
Country: Sweden
Location: Hallsberg

Re: Medaljer

Post by thebear77 »

Hej. Var ute på jakt efter Neutralizer medaljen. tog 21 neutrala turfs på runt 2 timmar. men har ej fått medaljen :( Varför?? man ska ju ta minst 20 neutrala inom 5 timmar, vilket jag har gjort. mitt turfnamn är thebear77. tack för svar.
User avatar
SaLa
Information Manager
Posts: 931
Joined: 17 Aug 2011 14:40
Country: Sweden

Re: Medaljer

Post by SaLa »

thebear77 wrote:Hej. Var ute på jakt efter Neutralizer medaljen. tog 21 neutrala turfs på runt 2 timmar. men har ej fått medaljen :( Varför?? man ska ju ta minst 20 neutrala inom 5 timmar, vilket jag har gjort. mitt turfnamn är thebear77. tack för svar.
Hej!

Något verkar hänt med servern. Det har ramlat in några issues på issues.turfgame.com/report/11, så jag har meddelat Drassen om det. Jag är mycket ledsen för det! Jag vet att den är svår att fixa på många ställen, och är man värd en medalj vill man ha den.

Vi behöver forska på varför det blivit så och åtgärda felet. Sen kommer jag dela ut till alla som är berättigade till neutralizer. Men det är bara några få i crew som har rättighet att kolla i databasen vilka som bör fått neutralizer, och få som har rättighet att manuellt dela ut medaljer. Så det kanske inte går jättefort eftersom det är flera moment som behöver göras. Så rapportera en issue så kommer medaljen trilla in efter ett tag :) En issue glöms aldrig bort. :)

Mvh SaLa
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Medaljer

Post by Kingslayer »

Please, pretty please, låt de nya country- och regionwinner medaljerna verka retroaktivt!
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Sv: Medaljer

Post by Blabert »

Kingslayer wrote:Please, pretty please, låt de nya country- och regionwinner medaljerna verka retroaktivt!
Tro mig, jag vill inget hellre.. Men det kan vi glömma :-)

Skickat från min Z1 via Tapatalk
Image
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Medaljer

Post by Kingslayer »

:cry: Jag vann skåne september 2012. Det kommer aldrig hända igen :(
ParkMan
Posts: 44
Joined: 01 May 2014 22:00
Country: Sweden

Re: Medaljer

Post by ParkMan »

Jag började 10.45 imorse att ta zoner och har tagit en i timmen, men jag har inte fått min 12-medalj. Enligt beräkning borde jag ha fått den 21.03 när jag tog en zon. Då hade jag tagit 12 st under 12 kalendertimmar. Tänker jag rätt eller fel?
TBIT
Issue Manager
Posts: 944
Joined: 03 Apr 2012 18:39
Country: Sweden
Contact:

Re: Medaljer

Post by TBIT »

ParkMan wrote:Jag började 10.45 imorse att ta zoner och har tagit en i timmen, men jag har inte fått min 12-medalj. Enligt beräkning borde jag ha fått den 21.03 när jag tog en zon. Då hade jag tagit 12 st under 12 kalendertimmar. Tänker jag rätt eller fel?
Det låter som du tänker rätt. Om du inte fått den inom en timme så felrapportera på http://issues.turfgame.com/ under "Medal claims and missing medals".
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”