Statistik - vad vill du veta?

NewDawn
Posts: 44
Joined: 05 Nov 2011 21:00
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by NewDawn »

Undrar du vem spelare 67milla är som inte syns i din bild men som syns i min?
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Velocipedryttaren »

Ett par nya färger i takekartan vore skoj, en för 1000take och en för 5000take.
User avatar
KPD
Posts: 72
Joined: 14 Jan 2013 13:37
Country: Sweden
Location: Lund
Contact:

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by KPD »

Velocipedryttaren wrote:Ett par nya färger i takekartan vore skoj, en för 1000take och en för 5000take.
Så tänkte jag tidigare, men nu skulle jag inte vilja ha det. Ett av mina turfmål är att få allt större områden lila, där jag brukar turfa. Att nu få nya färger mitt i det lila skulle förstöra det.
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
zoega
Posts: 53
Joined: 05 Jun 2012 14:57
Country: Sweden

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by zoega »

Håller helt med KPD!!
Det är svårt nog att få hela stan lila med 51 takes, vilken mardröm det skulle vara att cykla upp till teletornet, lugnthopp och lugntbort 5000 gånger...
User avatar
DIProgan
Posts: 692
Joined: 21 Aug 2013 08:47
Country: Sweden
Contact:

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by DIProgan »

Ni vet väl att ni ska upp i 50 miljoner poäng i slutändan så några fler backar vart det lider är nog att vänta :D Om ni vill behålla saker lila sluta besök de zonerna ;)

+ på fler färger. Vid vilka nivåer överlåter jag
Running the third-party project https://turfbridge.com
Possanzini
Posts: 11
Joined: 29 May 2012 18:55
Country: Sweden
Location: CherryPark, Stockholm

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Possanzini »

Jag skulle tycka det var intressant att ha "Toplists" för varje enskild region. Alltså Total points, total distance, Player taken zones from osv. Alltså där endast de turfare som tillhör vald region finns med.

Jag skulle även tycka det var intressant att ha en toplist där de turfare med störst differens mellan Players taken zones from och Player lost zones to.
Turfat på denna user sedan: 2012-05-27
Image
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Velocipedryttaren »

Possanzini wrote:Jag skulle tycka det var intressant att ha "Toplists" för varje enskild region. Alltså Total points, total distance, Player taken zones from osv. Alltså där endast de turfare som tillhör vald region finns med.

Jag skulle även tycka det var intressant att ha en toplist där de turfare med störst differens mellan Players taken zones from och Player lost zones to.

+1
Sozu
Posts: 57
Joined: 04 Nov 2014 14:51
Country: Sweden
Location: Luleå

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Sozu »

Borde ju finnas vilka zoner man har just nu, verkar inte hitta det på sidan, endast jag hittar den är på vanliga turf sidan på en person men det går ej att köra WebParse med rainmeter på den koden då det är i javascript eller dylikt som inte webbläsaren för webparse kan generera.
Har kört nu lite genom warded och verkar fungera fint på det jag hittills gjort.
Men vilka zoner man har just nu vore ju galant om det fanns.
Image
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Maqqan »

Sozu wrote:Borde ju finnas vilka zoner man har just nu, verkar inte hitta det på sidan, endast jag hittar den är på vanliga turf sidan på en person men det går ej att köra WebParse med rainmeter på den koden då det är i javascript eller dylikt som inte webbläsaren för webparse kan generera.
Har kört nu lite genom warded och verkar fungera fint på det jag hittills gjort.
Men vilka zoner man har just nu vore ju galant om det fanns.
Var detta en API fråga?

Om det var en fråga angående warded så kan du klicka på "zones" och finna alla dina zoner i rullgardinen.
Sozu
Posts: 57
Joined: 04 Nov 2014 14:51
Country: Sweden
Location: Luleå

Re: Statistik - vad vill du veta?

Post by Sozu »

Maqqan wrote:
Sozu wrote:Borde ju finnas vilka zoner man har just nu, verkar inte hitta det på sidan, endast jag hittar den är på vanliga turf sidan på en person men det går ej att köra WebParse med rainmeter på den koden då det är i javascript eller dylikt som inte webbläsaren för webparse kan generera.
Har kört nu lite genom warded och verkar fungera fint på det jag hittills gjort.
Men vilka zoner man har just nu vore ju galant om det fanns.
Var detta en API fråga?

Om det var en fråga angående warded så kan du klicka på "zones" och finna alla dina zoner i rullgardinen.
Nja, är ju lite av del av API fråga då det ska användas till de. Jag har lyckats använda de mesta till Parsing på Warded i alla fall, rankingen, nya zoner osv.
Denna med rullgardinen kommer inte fungera då man bara kan se sin egna, dvs man måste vara inloggad. Om det hade funnits att det är publikt hade det varit bra.
Image
Post Reply

Return to “Tredje Part”