Kontoproblemer

Post Reply
zilveruno
Posts: 6
Joined: 16 Jul 2014 18:15
Country: Denmark

Kontoproblemer

Post by zilveruno »

Hej.
Da min mobil Samsung I-9070 var gået i stykker, havde jeg lånt en anden mobil Oneplus one, som jeg fik flyttet min konto til, og den prøve konto som var på den mobil jeg lånte blev flyttet til min mobil, nu har jeg fået min mobil tilbage og vil gerne have min konto flyttet tilbage igen, men inden jeg nåede det, installerede ham jeg havde lånt Oneplus One mobilen af, en backup på Oneplus One mobilen, så han fik hans prøve konto til Turf tilbage.

Så nu findes 1stdesible kontoen på 2 mobil telefoner, og min zilveruno ikke på nogen mobil, hvordan får jeg zilveruno kontoen tilbage på min Samsung I-9070 mobil.

Samsung I-9070 bliver også kaldet Samsung S Advance.

Hilsen
Leo
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Kontoproblemer

Post by Kingslayer »

zilveruno
Posts: 6
Joined: 16 Jul 2014 18:15
Country: Denmark

Re: Kontoproblemer

Post by zilveruno »

Jeg har ingen adgang til en mobil med min konto zilveruno, i stedet har jeg adgang til 2 mobiler med konto "1stdesible" som ikke er min konto, men en konto min kompis lavede da han ville se hvad Turf var for noget.
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Kontoproblemer

Post by Kingslayer »

Then you need to make an issue report or send an email to contact@turfgame.com so the developers can help you.
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Kontoproblemer

Post by Blabert »

Since it's an android phone you should just erase your friends Google account on the phone and add yours instead, after that zilveruno will be back.
Image
Post Reply

Return to “Generelt”