Skokloster

Moderator: Zonemakers

Fridays
Posts: 141
Joined: 06 Dec 2015 15:51
Country: Sweden

Skokloster

Post by Fridays »

Jag har förslag på zoner ute i Skokloster där det är fint att vara och det finns en hel del turfare som brukar vara där ute. Ett förslag är vid ett bostadsområde Som heter Idealbyn och den zonen kan vara i korsningen där vägarna delar på sig och heta InToIdealbyn den andra zonen är vid fotbollsplanen och den zonen kan heta ballzone.
Fridays
Posts: 141
Joined: 06 Dec 2015 15:51
Country: Sweden

Re: Skokloster

Post by Fridays »

Här är lite förslag ute i Skokloster.

https://www.google.com/maps/d/edit?hl=s ... 90O_M-EFIA
Fridays
Posts: 141
Joined: 06 Dec 2015 15:51
Country: Sweden

Re: Skokloster

Post by Fridays »

Jag har gett förslag i appen på zoner ute i Skokloster och har fler förslag på gång.
User avatar
Spix
Zonemaker
Posts: 309
Joined: 28 Feb 2012 14:21
Country: Sweden
Location: Karlstad

Re: Skokloster

Post by Spix »

Hej,

kan du öppna upp rättigheterna för din förslagskarta lite. Jag har inte behörighet att öppna den.

MVH
Spix
Fridays
Posts: 141
Joined: 06 Dec 2015 15:51
Country: Sweden

Re: Skokloster

Post by Fridays »

https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Har gjort förslag på zoner ute i skokloster eftersom det bor många där och då kan det bli mer aktivitet där ute. Hoppas att några av förslagen blir till zoner.
Fridays
Posts: 141
Joined: 06 Dec 2015 15:51
Country: Sweden

Re: Skokloster

Post by Fridays »

image.jpg
image.jpg (761.25 KiB) Viewed 5647 times
Här är förslag på lite platser i Skokloster där det kan behövas någon zon. Kommer andra kartor också sen.
Två förslag i Idealbyn den ena vid skolan när man kommit in i Idealbyn och den andra nere i Idealbyn vid bostadshusen.
Sen har jag gjort ett förslag mellan Idealbyn och reningsverket och en zon vid reningsverket.
Kan vara bra med en zon mellan Idealbyn och Söderskogenbad eller en zon vid badplatsen i Söderskogen.
Hoppas på fler zoner i Skokloster.
Fridays
Posts: 141
Joined: 06 Dec 2015 15:51
Country: Sweden

Re: Skokloster

Post by Fridays »

Här är förslag på platser där det kan finnas zoner nere vid skolan och affären.
Här kan det vara bra med 4st nya zoner så att man får en runda att ta zoner på och sen går ju upplandsleden här i närheten också. Så kanske en runda på upplandsleden och runt i Skokloster skulle vara bra. Här är en karta med förslag på platser där det skulle vara bra med en zon.
image.jpg
image.jpg (1004.12 KiB) Viewed 5646 times
Fridays
Posts: 141
Joined: 06 Dec 2015 15:51
Country: Sweden

Re: Skokloster

Post by Fridays »

Spix wrote:Hej,

kan du öppna upp rättigheterna för din förslagskarta lite. Jag har inte behörighet att öppna den.

MVH
Spix
Blir det några nya zoner ute i Skokloster?
Fridays
Posts: 141
Joined: 06 Dec 2015 15:51
Country: Sweden

Re: Skokloster

Post by Fridays »

https://drive.google.com/open?id=11fpVE ... sp=sharing
Eftersom aktiviteten har ökat i Skokloster så behövs det lite nya zoner så man kan vara ute på en runda. Vore bra med zoner mellan Idealbyn och Skokloster. Hoppas på fler zoner. :)
Fridays
Posts: 141
Joined: 06 Dec 2015 15:51
Country: Sweden

Re: Skokloster

Post by Fridays »

Tack för de zoner som kommit till Skokloster, hoppas bara på mer framöver. Ska snart flytta dit ut🙂
Post Reply

Return to “Uppsala”