Bridezon tredje bron i Sandviken har ingen bro

Moderator: Zonemakers

Post Reply
User avatar
Onewheel
Posts: 36
Joined: 02 Aug 2011 20:53

Bridezon tredje bron i Sandviken har ingen bro

Post by Onewheel »

Skulle idag för första gången ta en zon i Sandviken som heter Tredjebron. Men där finns ingen bro. Den verkar vara riven sen länge. Då jag dessutom kom på fel sida vattnet så fick jag springa över via järnvägsbron som ligger intill då det var lättare att ta zonen på andra sidan. Men jag fick ändå nästan stå i vattnet. Går komma dit via en väg men då blev det en lång omväg. Trodde ju att var en bro.
Nä, nån Bridge zone är inte Tredjebron, utan nästan en vattenzon.
Förlag att zonen "Pensionärstig" blir en Bridge zon istället för att få 3 st brozoner i Sandviken
Tredjebron borde flyttas upp lite så att man slipper stå nästan i vattnet eller krympas lite och bli en vattenzon.
Attachments
tredjebron.PNG
tredjebron.PNG (495.62 KiB) Viewed 4765 times
IMG_20160616_113727.jpg
IMG_20160616_113727.jpg (182.4 KiB) Viewed 4766 times
IMG_20160616_113815.jpg
IMG_20160616_113815.jpg (132.4 KiB) Viewed 4766 times
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Bridezon tredje bron i Sandviken har ingen bro

Post by StarDust »

Mycket fin och utförlig felanmälan som passar perfekt på http://issues.turfgame.com :)
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
Spix
Zonemaker
Posts: 309
Joined: 28 Feb 2012 14:21
Country: Sweden
Location: Karlstad

Re: Bridezon tredje bron i Sandviken har ingen bro

Post by Spix »

Jag justerade zonen denna gång, men som Stardust sa skall liknande fel rapporteras via issuesystemet egentligen, så ta det den vägen nästa gång är du snäll :-)

Resultatet blev att Tredjebron bytte namn och breddades så att den bör gå att ta från båda sidor av ån i fortsättningen. Broattributet försvann också, men istället har det kommit en ny zon över bron ett par hundra meter norrut.
User avatar
Onewheel
Posts: 36
Joined: 02 Aug 2011 20:53

Re: Bridezon tredje bron i Sandviken har ingen bro

Post by Onewheel »

Ok. Tack. Ja det är jag som ej varit in på länge på forumet. Ska göra rätt nästa gång :-)
Post Reply

Return to “Gävleborg”