Nya zoner i Skövde

Moderator: Zonemakers

coolacrille
Posts: 131
Joined: 03 Dec 2012 02:03
Country: Sweden

Re: Nya zoner i Skövde

Post by coolacrille »

Tack för att det börjar droppa in lite nytt igen :) Helt rätt väg!
NewDawn
Posts: 44
Joined: 05 Nov 2011 21:00
Country: Sweden

Re: Nya zoner i Skövde

Post by NewDawn »

Jupp, 3 nya zoner idag. Inte dåligt.
Guest

Re: Nya zoner i Skövde

Post by Guest »

Nu i april har ju aktiviteten verkligen exploderat. Det skulle vara bra med några nya zoner i Skövde. Dels så är det glest mellan zonerna i norr och dels saknas zoner helt i södra (sydsydvästra) stadsdelen Hentorp. Några zoner där skulle inte skada.
NewDawn
Posts: 44
Joined: 05 Nov 2011 21:00
Country: Sweden

Re: Nya zoner i Skövde

Post by NewDawn »

Guest wrote:Nu i april har ju aktiviteten verkligen exploderat. Det skulle vara bra med några nya zoner i Skövde. Dels så är det glest mellan zonerna i norr och dels saknas zoner helt i södra (sydsydvästra) stadsdelen Hentorp. Några zoner där skulle inte skada.
Det var förresten jag som skrev det förra inlägget.
coolacrille
Posts: 131
Joined: 03 Dec 2012 02:03
Country: Sweden

Re: Nya zoner i Skövde

Post by coolacrille »

EDIT: ångrade mig. Ska göra på ett annat sätt.
coolacrille
Posts: 131
Joined: 03 Dec 2012 02:03
Country: Sweden

Re: Nya zoner i Skövde

Post by coolacrille »

Det är dags för en vattenzon i Skövde! Simsjön eller Karstorpsjön, kanske bägge två? Vad tycker ni?
NewDawn
Posts: 44
Joined: 05 Nov 2011 21:00
Country: Sweden

Re: Nya zoner i Skövde

Post by NewDawn »

Jag vill upprepa det jag nämnt tidigare - att aktiviteten ökat ytterligare. Det finns en viss brist på zoner uppe i norr (i södra Ryd) men även i sydväst i stadsdelen Hentorp. Jag vet att det redan finns ett antal förslag på zoner på båda platserna så jag låter det vara så här. Det gör ingenting om det kommer zoner på andra ställen också.
NewDawn
Posts: 44
Joined: 05 Nov 2011 21:00
Country: Sweden

Re: Nya zoner i Skövde

Post by NewDawn »

Det var ett tag sedan jag skrev här senast men jag tycker det är dags igen. Vi har ett flertal nya turfare och hög aktivitet här så jag tycker att Skövde är i behov av nya zoner. Jag vet att jag och andra har lagt in önskemål om zoner här som inte blivit skapade än. Från mitt perspektiv så borde det gå att lägga in fler zoner som förbinder Skultorp med Skövde, zoner i Hentorp, längs Billingesluttningen, uppe på Billingen, i Norrmalm samt i norra delen av stan. Om zonläggaren behöver idéer så säg bara till så kan jag exemplifiera.
NewDawn
Posts: 44
Joined: 05 Nov 2011 21:00
Country: Sweden

Re: Nya zoner i Skövde

Post by NewDawn »

Bump. Jag hoppas ju att zonläggaren för Västra Götaland läser detta.
Fridays
Posts: 141
Joined: 06 Dec 2015 15:51
Country: Sweden

Re: Nya zoner i Skövde

Post by Fridays »

Nu har det kommit nya turfare till Skövde och mer kommer det att komma. Borde vara lite mer zoner i utkanten av Skövde och några mer i stan. Där det kan vara bra med fler zoner är i Skultorp och mer zoner i centrum. Ska ge förslag på zoner. :)
Post Reply

Return to “Västra Götaland”