MulleZon i Biskopsgården, Hisingen

Moderator: Zonemakers

Post Reply
User avatar
JKJE
Posts: 137
Joined: 15 Sep 2015 22:54
Country: Sweden

MulleZon i Biskopsgården, Hisingen

Post by JKJE »

Hej!

Jag har lagt ett förslag i appen denna månadsomgång - Juni 2016, om en mullezon i det vackra Svartemosse. Zonen som har arbetsnamnet "Biskopsmulle", ligger naturskönt på en utmarkerad naturstig vid en fin mosse.

Den är en förtätning mellan forestentry och Biskopsbågar, och sjumilazonerna.

Med vänlig hälsning


JKJE
User avatar
JKJE
Posts: 137
Joined: 15 Sep 2015 22:54
Country: Sweden

Re: MulleZon i Biskopsgården, Hisingen

Post by JKJE »

Går det för ZM att filtrera vilka zonförslag som lagts just under en omgång, och kan ni då lätt se mitt förslag?
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: MulleZon i Biskopsgården, Hisingen

Post by Dacop »

JKJE wrote: 22 Jan 2017 16:28 Går det för ZM att filtrera vilka zonförslag som lagts just under en omgång, och kan ni då lätt se mitt förslag?
Svar nej. Alla förslag presenteras som prickar på kartan, vi måste klicka på varje enskilt förslag för att se formen samt datumet det lades. Vi ser inte vem som lagt förslaget.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
Munin
Zonemaker
Posts: 382
Joined: 25 Sep 2014 19:35
Country: Sweden
Location: Uppsala/Sweden

Re: MulleZon i Biskopsgården, Hisingen

Post by Munin »

Det underlättar om vi får veta namnet på redan existerande zoner i närheten...och så klart vad du kallat ditt förslag, och när du la det. I området du beskriver, låg det 4-5 förslag i appen, så det gick relativt fort att hitta ditt förslag :)

Ut och kolla att den ligger bra nu!

Turfa lungt!
User avatar
JKJE
Posts: 137
Joined: 15 Sep 2015 22:54
Country: Sweden

Re: MulleZon i Biskopsgården, Hisingen

Post by JKJE »

Tack så mycket!, jag ger mig ut imorgon i dagsljus! Jag har gått där många gånger, Ska kolla så den ligger rätt på torra marken så det inte blir som kodöden, men som du ser, i kartan, skickat i andra tråden om utsiktsförslaget så går det en naturstig vid den mossen. Jättevackert där.
Munin
Zonemaker
Posts: 382
Joined: 25 Sep 2014 19:35
Country: Sweden
Location: Uppsala/Sweden

Re: MulleZon i Biskopsgården, Hisingen

Post by Munin »

Och ligger den inte bra, så lägg en issue, så fixar jag till det :)
User avatar
JKJE
Posts: 137
Joined: 15 Sep 2015 22:54
Country: Sweden

Re: MulleZon i Biskopsgården, Hisingen

Post by JKJE »

Jag har promenerat 15 min från hemmet till zonen, den ligger perfekt. Jag var osäker hur väl den skulle lämpa sig att ta sig dit med cykel men nu när jag inspekterat kommer det att bli riktigt roligt att cykla till zonen med låga bergsknallar som man kan ta sig över med cykel samt gångplankor över en översvämmad del. Zonen ligger perfekt på naturstigen vid mossen. Stigen går nästan vid epicentrumet av zonen. Mycket glad att det lades en zon här och jag tror och vet att den kommer bli uppskattad av de som tar sig dit. Det är ett riktigt smultronställe. (Se mitt inlägg i Turf Göteborg FB. )
Munin
Zonemaker
Posts: 382
Joined: 25 Sep 2014 19:35
Country: Sweden
Location: Uppsala/Sweden

Re: MulleZon i Biskopsgården, Hisingen

Post by Munin »

Det låter bra :)

Turfa lugnt!
Post Reply

Return to “Västra Götaland”