Äventyrszoner

Moderator: Zonemakers

Post Reply
User avatar
JKJE
Posts: 137
Joined: 15 Sep 2015 22:54
Country: Sweden

Äventyrszoner

Post by JKJE »

Förtätningszoner i all ära men jag tycker att äventyrszoner som kräver lite extra att ta kryddar spelet. Naturparker är många gånger ett äventyr att ta, men det finns säkert många här som har tips på äventyrliga zoner.
Kanske borde dessa få en egen äventyrssymbol, och man kan göra en medalj av det, 5 st 10st osv.
Expempel på redan existerande äventyrszoner: Falsterlive, Säby Nightmare, Fareast,Svåra zonen Djävulsväggen.
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Äventyrszoner

Post by Velocipedryttaren »

+1
User avatar
Changrila
Posts: 185
Joined: 01 Feb 2014 23:52
Country: Sweden
Contact:

Re: Äventyrszoner

Post by Changrila »

JA. Jag vill absolut ha medalj för sådant och många fler sådana zoner :D Ju fler zoner som placeras på icke-asfalt desto gladare blir jag ;)
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Äventyrszoner

Post by StarDust »

Inte i Västerås bara, då flödar det in felanmälningar att de inte är på cykelbanan ;)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Äventyrszoner

Post by Velocipedryttaren »

StarDust wrote: 03 Feb 2017 15:31 Inte i Västerås bara, då flödar det in felanmälningar att de inte är på cykelbanan ;)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Nu glömde du att den enda officiella "Turf Mulle Master" bor i Västerås :lol: Mer mullezoner åt folket :D
Post Reply

Return to “Allmänt om zoner”