Öppna kort

Moderator: Zonemakers

elena
Posts: 8
Joined: 22 Feb 2014 17:48
Country: Sweden

Re: Öppna kort

Post by elena »

Idag försökte jag fota och motivera en ny zon i Lilla Sköndal. Men hur jag än gjorde, ändrade kamerainställningarna till det lägsta, så fick jag bara svaret att filen var för stor och inte kunde laddas upp. Vad gör jag då? Har önskat zonen ett par gånger i appen.
User avatar
~sisyfos~
Posts: 80
Joined: 06 Jul 2014 18:07
Country: Sweden

Re: Öppna kort

Post by ~sisyfos~ »

elena wrote: 24 Mar 2017 19:22 Idag försökte jag fota och motivera en ny zon i Lilla Sköndal. Men hur jag än gjorde, ändrade kamerainställningarna till det lägsta, så fick jag bara svaret att filen var för stor och inte kunde laddas upp. Vad gör jag då? Har önskat zonen ett par gånger i appen.
Du kan använda någon bild sida tex imgur och sedan länka eller skärmdumpa när du bilden framme på mobilen, då borde storleken på bildfilen funka
User avatar
Zoomer
Posts: 45
Joined: 25 Sep 2012 09:46
Country: Sweden

Re: Öppna kort

Post by Zoomer »

*) Ping Maqqan:
-Ev. önskar vi oss en zon i eller vid ZoomerGaraget, Birgittavägen 11, Järfälla. Möjligtvis måste man flytta den hundovänliga zonen Birgittas inom ramen för närhetsprincipen. ZoomerGaraget kan vara den sista hjälp man kan få och behöver i en svår situation inom en radie av 20 km..
Toa (tvättstugan), Snus, "sportdryck", pumpar i olika utföranden, protein-bars, reflexvästar, värme och kärlek, torra strumpor, kaffe och te. Mjölk android-laddare etc, m.m. o.s.v...
// Zoomerturfarn
User avatar
Changrila
Posts: 185
Joined: 01 Feb 2014 23:52
Country: Sweden
Contact:

Re: Öppna kort

Post by Changrila »

Zoomer, du behöver snarare en zon nära säbynightmare eller något, så att du kan ge dig ut på äventyr istället för att sitta i ditt garage dygnet runt...
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Öppna kort

Post by Maqqan »

Zoomer wrote: 27 Mar 2017 10:23 *) Ping Maqqan:
-Ev. önskar vi oss en zon i eller vid ZoomerGaraget, Birgittavägen 11, Järfälla. Möjligtvis måste man flytta den hundovänliga zonen Birgittas inom ramen för närhetsprincipen. ZoomerGaraget kan vara den sista hjälp man kan få och behöver i en svår situation inom en radie av 20 km..
Toa (tvättstugan), Snus, "sportdryck", pumpar i olika utföranden, protein-bars, reflexvästar, värme och kärlek, torra strumpor, kaffe och te. Mjölk android-laddare etc, m.m. o.s.v...
// Zoomerturfarn
Noterat men jag tror tyvärr inte jag kommer realisera det förslaget. Birgittas ligger ju tillräckligt nära redan och en zon vid ett garage låter som en olämplig placering enligt de riktlinjer vi har. Du får satsa på att vinna guld en omgång istället så du får skapa en helt egen zon ;)
User avatar
Zoomer
Posts: 45
Joined: 25 Sep 2012 09:46
Country: Sweden

Re: Öppna kort

Post by Zoomer »

Meh...Okej då. Då stänger jag ner Garaget för den här gången. :-(
“-Ja’ ä inte bitter”
Last edited by Zoomer on 27 Mar 2017 21:12, edited 1 time in total.
N@a
Posts: 15
Joined: 16 Mar 2017 17:54
Country: Sweden

Re: Öppna kort

Post by N@a »

Hej,

Har som svar på "Öppna Kort" påbörjat en samling av förslag på platser där det kan läggas zoner i områden i Sollentuna. Har för detta lagt en ny tråd i "Zoner", som jag kallar Zonförslag i Sollentuna. (jag hittade ingen tidigare tråd om Sollentuna).

Här, länken till den tråden i forumet:
viewtopic.php?f=32&t=5723

Här, länken till ett dokument i min dropbox där jag successivt kommer samla mina förslag:
https://www.dropbox.com/s/7xhyq5u0cig1s ... 7.pdf?dl=0
(det gick inte att bifoga den här pdf-fil:en som attachments i forumet..??)

/N@a
Jeanette Fridberg
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Öppna kort

Post by Maqqan »

N@a wrote: 27 Mar 2017 11:59 Hej,

Har som svar på "Öppna Kort" påbörjat en samling av förslag på platser där det kan läggas zoner i områden i Sollentuna. Har för detta lagt en ny tråd i "Zoner", som jag kallar Zonförslag i Sollentuna. (jag hittade ingen tidigare tråd om Sollentuna).

Här, länken till den tråden i forumet:
viewtopic.php?f=32&t=5723

Här, länken till ett dokument i min dropbox där jag successivt kommer samla mina förslag:
https://www.dropbox.com/s/7xhyq5u0cig1s ... 7.pdf?dl=0
(det gick inte att bifoga den här pdf-fil:en som attachments i forumet..??)

/N@a
Jeanette Fridberg
Bra initiativ! Tyvärr la du tråden under "Global" där det är zoner utanför Turfländerna som diskuteras, dessutom på Engelska. Din tråd borde placeras under Stockholmsdelen där även denna tråd ligger.
N@a
Posts: 15
Joined: 16 Mar 2017 17:54
Country: Sweden

Re: Öppna kort

Post by N@a »

okay, kan jag flytta tråden på något vis?
/N@a

Jag har flyttat tråden manuellt, dvs kopierat den hot och tagit bort den från förra platsen.
/N@a
Last edited by N@a on 27 Mar 2017 14:24, edited 1 time in total.
N@a
Posts: 15
Joined: 16 Mar 2017 17:54
Country: Sweden

Re: Öppna kort

Post by N@a »

Tar bort min kommentar...letar fortfarande efter de två sista zonerna i Sollentuna som nu är borta ur zonbudgeten ... de som fanns "kvar " i början av mars...
Last edited by N@a on 27 Mar 2017 14:24, edited 3 times in total.
Post Reply

Return to “Stockholm”