Turf på flera telefoner

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
Post Reply
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Turf på flera telefoner

Post by Maqqan »

Så länge inte de två telefonerna tar olika zoner samtidigt är det lugnt. Att en gubbe hoppar mellan zon och hem är ganska vanligt.

Tapatalking with Samsung S8

User avatar
LeiLar
Posts: 933
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Turf på flera telefoner

Post by LeiLar »

Det är lugnt! Klart lilltjejen ska låna din extramobil! Själv kör jag alltid med två enheter, en surfplatta på styret och en mobil i fickan. Ganska ofta glömmer jag också att slå av min andra surfplatta som ligger hemma med Turf igång. Och då klagar folk ibland på att min gubbe hoppar. :)
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Turf på flera telefoner

Post by Velocipedryttaren »

scorp wrote: 08 Mar 2018 02:53 Nu har jag en följdfråga. Jag brukar vara ta med en liten tjej ut ibland. Hon tycker det är buskul, men har ingen egen mobil, hon får helt enkelt turfa på mig. Jag är ju med, så det är bara fråga om vem som håller telefonen i själva tagögonblicket.

Det skulle alltså vara helt OK att hon får ha den ena telefonen och båda är igång bara vi rör oss tillsammans? Eller blir det helknäppt med gubbarna då? :?
Starta ett konto till lilltjejen så kan ni assistturfa tillsammans, när hon blir stor nog att turfa själv så har hon redan kommit en bit i rank mm.
User avatar
LeiLar
Posts: 933
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Turf på flera telefoner

Post by LeiLar »

Jomenvisst kan du det! Testa till exempel (det finns även andra liknande appar) denna:
https://play.google.com/store/apps/deta ... allel.intl
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”