Markör står still

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
Post Reply
Whiskytoken
Posts: 3
Joined: 14 Sep 2019 07:18
Country: Sweden

Markör står still

Post by Whiskytoken »

Har precis aktiverat min Samsung s7 och får den inte att fungera med turf. Min markör/gubbe rör sig inte och befinner sig oftast några hundra meter från min verkliga position. Jag har inte Wi-Fi på, inte flygsäkert läge och plats är aktiverat. Kan någon hjälpa mig med vad jag missar, tack.
ronnegardj
Posts: 43
Joined: 12 Jul 2019 12:27
Country: Sweden

Re: Markör står still

Post by ronnegardj »

Whiskytoken wrote:Har precis aktiverat min Samsung s7 och får den inte att fungera med turf. Min markör/gubbe rör sig inte och befinner sig oftast några hundra meter från min verkliga position. Jag har inte Wi-Fi på, inte flygsäkert läge och plats är aktiverat. Kan någon hjälpa mig med vad jag missar, tack.
Hade ett liknande problem. jag nedgraderade till version 2.1.4 det funkar. När du trycker på länken scrollar du ner och trycker på en grön knapp som det står Download på. OBS! Du måste för avinstallera den versionen av Turf du har nu Länk till nedgradering: https://apk.plus/download/se.turfwars.a ... 69c85cd2a/

Skickat från min Redmi 7 via Tapatalk

Whiskytoken
Posts: 3
Joined: 14 Sep 2019 07:18
Country: Sweden

Re: Markör står still

Post by Whiskytoken »

Hjälpte tyvärr inte men tack iaf :-)
Ringde Samsung och fick tips att gå in på inställningar/allmän hantering/återställ och där välja återställ inställning. Det verkar ha hjälpt.
Post Reply

Return to “Spelrelaterat”