Räknas inte Tysklands delstater för regionmedaljerna

Här diskuteras saker som rör själva spelandet (gameplay), tiden då du är ute "in action"
Post Reply
GreyCat
Posts: 7
Joined: 02 May 2017 21:15
Country: Sweden

Räknas inte Tysklands delstater för regionmedaljerna

Post by GreyCat »

Har plockat zoner i 6 tyska delstater nu och enligt Turfkommuner har jag tagit zoner i allt som allt 20 regioner. Men jag har inte fått medaljen Icosaregion Star. Räknas inte de tyska delstaterna som regioner? Känns lite surt eftersom jag såg fram emot medaljen och hade tänkt ta resten av de tyska delstaterna för att få medaljen för 30 regioner också.
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Räknas inte Tysklands delstater för regionmedaljerna

Post by Maqqan »

Tog du dessa regioner nyligen eller hade du de sen tidigare innan Tyskland delades upp i regioner? Vet att andra har problem med att få regionsmedaljen retroaktivt efter att Tyskland blev flera regioner.

Skickat från min ONEPLUS A6013 via Tapatalk

GreyCat
Posts: 7
Joined: 02 May 2017 21:15
Country: Sweden

Re: Räknas inte Tysklands delstater för regionmedaljerna

Post by GreyCat »

Tre av regionerna tog jag före Tyskland delades in i regioner, tre efter indelningen. Tycker ju att det inte borde spela någon roll. Enligt Turfkommuner har jag tagit 20 regioner.
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Räknas inte Tysklands delstater för regionmedaljerna

Post by Maqqan »

Nej det ska inte spela någon roll men det har blivit något knas denna gång och man tilldelas inte medaljen automatiskt om man tog regioner innan uppdelningen. Då får man lägga en issue och be om att få den utdelad manuellt.

Skickat från min ONEPLUS A6013 via Tapatalk

Post Reply

Return to “Spelrelaterat”