Ny runda nytt zonförslag i Kungsgården.

Moderator: Zonemakers

Isac_Z
Posts: 5
Joined: 31 Mar 2019 11:50
Country: Sweden

Ny runda nytt zonförslag i Kungsgården.

Post by Isac_Z »

Mitt förra förslag gillades inte av de som lägger till zoner. Så jag ger mig inte och tänker ännu en gång försöka föreslå en zon. Denna gången på ett ställe som är mycket bra att ha en zon på.
Stället jag syftar på är "tallberget" som vi i Kungsgården kallar det. Där kan alltid en zon behövas.

Kartbild:
Image

Så här ser stället där zonen bör ligga ut:
Image

Ett namnförslag då: TallbergZone.

//Turfaren Isac_Z
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Ny runda nytt zonförslag i Kungsgården.

Post by embeoo »

Det var inget fel på förslaget, men jag noterade att det som det påpekades var mycket få zoner per aktiva turfare. De som las försökte jag samla så att det blir en någorlunda tät "runda" centralt. Nu blir det inget mer på ett tag, potten ska räcka till hela sandviken. Men jag håller ett öga öppet på vad som händer, och isåfall har jag också flera förslag att jobba med.

Det bästa ni kan göra för att få mer zoner är att värva fler spelare. Satsa på lappningsmedaljen?
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Ny runda nytt zonförslag i Kungsgården.

Post by Maqqan »

Vilken kommun pratar vi om här?
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Ny runda nytt zonförslag i Kungsgården.

Post by embeoo »

Sandviken (Kungsgården ligger nv om S.)
User avatar
Lemshimmer
Posts: 20
Joined: 08 May 2018 19:19
Country: Sweden

Re: Ny runda nytt zonförslag i Kungsgården.

Post by Lemshimmer »

embeoo wrote: 07 Apr 2019 17:21 Det var inget fel på förslaget, men jag noterade att det som det påpekades var mycket få zoner per aktiva turfare. De som las försökte jag samla så att det blir en någorlunda tät "runda" centralt. Nu blir det inget mer på ett tag, potten ska räcka till hela sandviken. Men jag håller ett öga öppet på vad som händer, och isåfall har jag också flera förslag att jobba med.

Det bästa ni kan göra för att få mer zoner är att värva fler spelare. Satsa på lappningsmedaljen?
Jag är lite sen till partyt, men med lappningsmedaljen menar du "Expandator" medaljen?
Om jag sätter upp lite posters, hur får jag tag på medaljen då? Hur vet den som ger ut medaljerna att det är jag som har satt upp postersarna?

Dessutom - Var finns dessa posters att ladda hem och skriva ut?
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Ny runda nytt zonförslag i Kungsgården.

Post by Maqqan »

Lemshimmer wrote:
embeoo wrote: 07 Apr 2019 17:21 Det var inget fel på förslaget, men jag noterade att det som det påpekades var mycket få zoner per aktiva turfare. De som las försökte jag samla så att det blir en någorlunda tät "runda" centralt. Nu blir det inget mer på ett tag, potten ska räcka till hela sandviken. Men jag håller ett öga öppet på vad som händer, och isåfall har jag också flera förslag att jobba med.

Det bästa ni kan göra för att få mer zoner är att värva fler spelare. Satsa på lappningsmedaljen?
Jag är lite sen till partyt, men med lappningsmedaljen menar du "Expandator" medaljen?
Om jag sätter upp lite posters, hur får jag tag på medaljen då? Hur vet den som ger ut medaljerna att det är jag som har satt upp postersarna?

Dessutom - Var finns dessa posters att ladda hem och skriva ut?
Du fotar de du sätter upp och laddar upp fotona på tex Google drive. Sen skriver du en medaljissue där du anger att du vill ha expandator och länkar fotona som bevis.

Tapatalking with OnePlus 6T

User avatar
Lemshimmer
Posts: 20
Joined: 08 May 2018 19:19
Country: Sweden

Re: Ny runda nytt zonförslag i Kungsgården.

Post by Lemshimmer »

Maqqan wrote: 30 Jan 2020 03:40
Lemshimmer wrote:
embeoo wrote: 07 Apr 2019 17:21 Det var inget fel på förslaget, men jag noterade att det som det påpekades var mycket få zoner per aktiva turfare. De som las försökte jag samla så att det blir en någorlunda tät "runda" centralt. Nu blir det inget mer på ett tag, potten ska räcka till hela sandviken. Men jag håller ett öga öppet på vad som händer, och isåfall har jag också flera förslag att jobba med.

Det bästa ni kan göra för att få mer zoner är att värva fler spelare. Satsa på lappningsmedaljen?
Jag är lite sen till partyt, men med lappningsmedaljen menar du "Expandator" medaljen?
Om jag sätter upp lite posters, hur får jag tag på medaljen då? Hur vet den som ger ut medaljerna att det är jag som har satt upp postersarna?

Dessutom - Var finns dessa posters att ladda hem och skriva ut?
Du fotar de du sätter upp och laddar upp fotona på tex Google drive. Sen skriver du en medaljissue där du anger att du vill ha expandator och länkar fotona som bevis.

Tapatalking with OnePlus 6T
ahh, men var finns dessa posters att ladda ned?
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Ny runda nytt zonförslag i Kungsgården.

Post by embeoo »

Du ordnar dina egna, eller återanvänder någon annans. Det finns en tråd här någonstans på forumet, men tänker att de flesta av dem är utdaterade eller döda länkar nu.
User avatar
LeiLar
Posts: 933
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Ny runda nytt zonförslag i Kungsgården.

Post by LeiLar »

Duger?
turfZon1.png
turfZon1.png (559.6 KiB) Viewed 6599 times
turfZon1_BW.jpg
turfZon1_BW.jpg (710.78 KiB) Viewed 6599 times
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
User avatar
Lemshimmer
Posts: 20
Joined: 08 May 2018 19:19
Country: Sweden

Re: Ny runda nytt zonförslag i Kungsgården.

Post by Lemshimmer »

LeiLar wrote: 02 Feb 2020 09:27 Duger?
turfZon1.pngturfZon1_BW.jpg
Ahh. Ja de där ser jättebra ut, provar dem och några andra (eftersom det inte finns 25 zoner i kungsgården)
Post Reply

Return to “Gävleborg”