Var hittar jag mina regioner?

Allmänt snack om spelets utveckling

Moderator: SaLa

Post Reply
Maansen
Posts: 24
Joined: 11 Dec 2018 14:13
Country: Sweden

Var hittar jag mina regioner?

Post by Maansen »

Tjena alla Turfare. :D
Har två frågor.
1 Finns det nånstans man kan se vilka regioner man besökt? Jag har en kvar att ta för nästa medalj så jag har letat överallt men ej hittat.

2 Häromdagen stängde jag av ljudet för "taking zone" och "zone taken". Nu får jag inte tillbaka ljudet för dessa två aktioner hur jag än checkar ur och i rutorna. Nån med tips att fixa det?

👍😊
Moru
Posts: 128
Joined: 26 May 2020 18:37
Country: Sweden
Contact:

Re: Var hittar jag mina regioner?

Post by Moru »

1: Testa den här kanske?

https://wiki.turfgame.com/sv/wiki/TurfKommuner

2: Är det android eller iPhone? På vissa telefoner finns det någon gaming mode som kan ställa till det med ljud, andra måste man bara skruva upp ljudet medan ljudet spelas. Eller så löser en ominstallation av Turf det (men se till så du har kopplat ditt konto till en epost innan du ominstallerar)
Turfname is EQ
HappyF
Zonemaker
Posts: 290
Joined: 08 Aug 2012 10:53
Country: Sweden
Contact:

Re: Var hittar jag mina regioner?

Post by HappyF »

1: Du kan se vilka regioner du besökt i Warded. Klicka på ditt namn [Logged in as Maansen]. Då får du upp en ny sida där det finns en länk "Map of my unique zones". Klicka på den så listas alla besökta regioner i drop-downlistan ovanför kartan.
Maansen
Posts: 24
Joined: 11 Dec 2018 14:13
Country: Sweden

Re: Var hittar jag mina regioner?

Post by Maansen »

Moru wrote: 16 Nov 2021 12:48 1: Testa den här kanske?

https://wiki.turfgame.com/sv/wiki/TurfKommuner

2: Är det android eller iPhone? På vissa telefoner finns det någon gaming mode som kan ställa till det med ljud, andra måste man bara skruva upp ljudet medan ljudet spelas. Eller så löser en ominstallation av Turf det (men se till så du har kopplat ditt konto till en epost innan du ominstallerar)

Tack så mycket för svar :)

PS. Android å allt funkade bra innan jag stängde av ljudet för det två jag stängde av. Helskumt. Ska testa att ominstallera 👍
Last edited by Maansen on 16 Nov 2021 14:56, edited 1 time in total.
Maansen
Posts: 24
Joined: 11 Dec 2018 14:13
Country: Sweden

Re: Var hittar jag mina regioner?

Post by Maansen »

HappyF wrote: 16 Nov 2021 12:54 1: Du kan se vilka regioner du besökt i Warded. Klicka på ditt namn [Logged in as Maansen]. Då får du upp en ny sida där det finns en länk "Map of my unique zones". Klicka på den så listas alla besökta regioner i drop-downlistan ovanför kartan.

Tackar så mycket för svar :)
Post Reply

Return to “Allmänt”