Zoner Trehörningsjö, Örnsköldsviks kommun

Moderator: Zonemakers

Post Reply
boll
Posts: 1
Joined: 16 Dec 2017 17:22
Country: Sweden

Zoner Trehörningsjö, Örnsköldsviks kommun

Post by boll »

Hej! Daily är en rolig motivation till turf. I Trehörningsjö finns 5 z, dock med ganska långa avstånd som inte med lätthet tillåter gå/spring-turf. Sommartid vistas flera turfare i Trehörningsjö kortare eller längre perioder. Det vore fantastiskt om 2 z till kunde läggas centralt. I appen finns flera förslag lagda att täta till centralt men även längs vägen mot Önskasjön som är populär för fisketurister. Mvh boll
Vortex
Posts: 27
Joined: 16 Aug 2015 21:29
Country: Sweden

Re: Zoner Trehörningsjö

Post by Vortex »

Jag håller med boll. Det behövs fler zoner i tätorten Trehörningsjö. Vi blir också alltfler som turfar där. Jag har lagt fyra nya förslag i appen. Idrottsplatsen med zonnamn: TresjöIP. Medborgarhuset med zonnamn: Medborgaren. Blomuppsättningen på den allmänna ytan vid korsningen Strandvägen med zonnamn: MotStranden . Samt samlingsplatsen för hemtjänsten med zonnamnet: Hemtjänsten. Vi hoppas på god tillökning av zoner.
Kix
Posts: 1
Joined: 29 Apr 2022 17:29
Country: Sweden

Re: Zoner Trehörningsjö

Post by Kix »

Jag vistas också i Trehörningsjö mycket under sommartid och håller med ovanstående inlägg. 😊
Leon1
Posts: 1
Joined: 01 May 2022 09:37
Country: Sweden

Re: Zoner Trehörningsjö

Post by Leon1 »

Jag håller också med och har lagt förslag på zoner i appen. /Leon1
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Zoner Trehörningsjö, Örnsköldsviks kommun

Post by Maqqan »

Här hade ni inte fått så mycket respons men nu har ni fått två zoner till så ni kan få en session i byn. Svårt att hitta bra platser på en sån liten ort där det inte finns så många cykelbanor. Funderade på att lägga en vid kvarnen med men vet inte hur tillgängligt det är?
Post Reply

Return to “Västernorrland”