Den här tråden lever sitt eget liv, som så mycket på det här forumet.
Det man kan konstatera är att det var länge sen en aktiv zongeneral skrev här, att jag inte kan se någon som ansökt här efter 2013 som blivit zonmakare, och att det var länge sen vi tog in några nya.
Men, ert intresse finns noterat här!
Turf söker zonutläggare
Moderator: SaLa
Re: Turf söker zonutläggare
MaXi är intresserad om ni fortfarnde behöver fler i Storbritannien 

Jag skulle gärna hjälpa till att skapa zoner. Har turfat ganska konstant i snart ett år, nivå 35. Älskar dessutom kartor och att upptäcka spännande platser runt om i världen. Mitt nick är zinkcity i spelet
Turfname : Zinky
Jag skrev ett PM till Blabert i augusti förra året om att jag var intresserad av att bli zonutläggare, men jag ser att han inte har loggat in sedan dess. Så därför anmäler jag mitt intresse här i tråden också.
Blabert slutade för ett antal år sedan. Har uppdaterat första posten nu.
Jag har också anmält intresse för länge sedan men gör det även här i forumet då jag inser att den informationen var lite gammal 
Jag har 16000 tagna zoner + 695 unika och gillar att arbeta med kartor och automation. Skulle gärna lägga mer zoner i övergivna områden, finns så många ställen som skulle behöva växa.
Mitt turfnamn är EQ

Jag har 16000 tagna zoner + 695 unika och gillar att arbeta med kartor och automation. Skulle gärna lägga mer zoner i övergivna områden, finns så många ställen som skulle behöva växa.
Mitt turfnamn är EQ
Turfname is EQ
Hej,
För många år sedan anmälde jag mig som Zonläggare, och då var det främst Litauen som var intressant. Sedan dess har jag gift mig med en Japansk kvinna och tillbringar några månader om året i Japan. Är sedan förra året även pensionär, så jag har tid att hjälpa till där det behövs. I japan, som är ett tätbefolkat land gäller det att vara lite kreativ i de områden där det bor turfare, detta för att inte kunna bilturfa t.ex. utan få turfarna att cykla eller gå till sina zoner.
Jag har turfat i många år och försöker turfa dagligen. Har tagit 5.193 unika zoner och 51.183 zoner totalt. Har bara fått Daily-60 då det av olika omständigheter inte gått att ta 5 zoner varje dag. Även de dagar då det inte gått har jag ändå turfat, även om det bara varit 1 zon tillgänglig.
Med vänlig hälsning,
/Sven
För många år sedan anmälde jag mig som Zonläggare, och då var det främst Litauen som var intressant. Sedan dess har jag gift mig med en Japansk kvinna och tillbringar några månader om året i Japan. Är sedan förra året även pensionär, så jag har tid att hjälpa till där det behövs. I japan, som är ett tätbefolkat land gäller det att vara lite kreativ i de områden där det bor turfare, detta för att inte kunna bilturfa t.ex. utan få turfarna att cykla eller gå till sina zoner.
Jag har turfat i många år och försöker turfa dagligen. Har tagit 5.193 unika zoner och 51.183 zoner totalt. Har bara fått Daily-60 då det av olika omständigheter inte gått att ta 5 zoner varje dag. Även de dagar då det inte gått har jag ändå turfat, även om det bara varit 1 zon tillgänglig.
Med vänlig hälsning,
/Sven
Jag är fortfarande intresserad av att hjälpa till skapa zoner och sprida Turf till fler människor. Har precis bytt nick in-game till Zinky. Spelar nästan dagligen sedan snart 3 år tillbaka. Rätt bra på kartor och jobbar med digitala tjänster i vardagen (om det nu spelar nån roll).
Turfname : Zinky