Hej, jag har använt warded många år och där har jag tittat mest på kartan med mina ännu aldrig tagna zoner (i Stockholms Län).
Häromveckan, gissar med senaste uppdatering, försvann möjligheten att se detaljerad information på kartan, dvs ortsnamn etc.
Utan den detaljerade informationen blev det oerhört mycket svårare att se och planera nästa utflykt för att ta unika zoner...
Finns det möjlighet att få tillbaka möjlighetet att se detaljerad information på dessa kartor skulle det uppskattas enormt!
Mvh /Micke
Statistik - vad vill du veta?
Re: Statistik - vad vill du veta?
Gissningsvis inte eftersom det är kartan han bytt till på alla omgjorda sidor (samtidigt som de också laddar mycket snabbare), men får se om du får svar på det.
Om du, märkliga tanke, inte har koll på lundkvist, kolla den möjligheten. Där kan du ha googlekartan, eller satelitbild bakom. Du måste bli tillagd först för att kunna se dina unika, läs under hjälp. Men kartorna kan du utvärdera direkt.
https://turf.lundkvist.com/?country=se& ... =Stockholm
Om du, märkliga tanke, inte har koll på lundkvist, kolla den möjligheten. Där kan du ha googlekartan, eller satelitbild bakom. Du måste bli tillagd först för att kunna se dina unika, läs under hjälp. Men kartorna kan du utvärdera direkt.
https://turf.lundkvist.com/?country=se& ... =Stockholm
-
- Country: Sweden
Re: Statistik - vad vill du veta?
Tycker ändå det är rätt att revisits inte räknas på combined toplist för tycker inte spelet ska uppmuntra till revisits. Sen håller jag med om att det är problematiskt att att den tas bort nu och var med från början, men det är lätt att vara efterklok. Nu är jag ingen storturfare men mina "bästa" kategorier försvann från combined toplist vilket var unika turfare som jag har tagit, turfare som har tagit mig samt unika assist. Men alla dessa tre kategorier som jag låg förhållandevis högt på beror på att jag jobbar i Stockholms innerstad. Och det känns lite orättvist att var man bor/jobbar ska få stor betydelse. Men kul att de enskilda kategorierna fortfarande är kvar även om de inte räknas in i den kombinerade listan.
Hoppas för övrigt på fler listor på den sidan då eftersom tycker alla kategorier är roliga att kolla in ibland. Exempelvis på fler listor är turfare som man har gett assist. Kanske zon som man har tagit flest gånger. Någon hade förslag på antal lila zoner vilket jag tycker skulle vara riktigt kul också även om det inte är min typ av kategori

Passar på att lägga till ett supertack för warded-sidan och skulle det finnas en donera knapp där så skulle jag lägga ett bidrag!